5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje Outsourcingu Marketingu

Ktoś kiedyś powiedział, że “Prowadzenie firmy bez marketingu jest jak puszczanie oka do dziewczyny w ciemnym pokoju. Nikt oprócz nas nie wie co robimy”. Marketing to integralna część każdej firmy. Jak zrobić go dobrze? Najlepiej zaufać wiedzy fachowców!

Skończyła się era super marketera, który potrafił wszystko. Dziś na marketing składa się współpraca wielu specjalistów z różnych dziedzin. Specjalista od SEO, social mediów, e-mail marketingu, grafik, copywriter… To oni tworzą wspólnie spójny, kompleksowy, a co najważniejsze skuteczny marketing. Z drugiej strony, mało która firma może sobie pozwolić na stworzenia tak rozbudowanego działu. Dlatego idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw jest outsourcing marketingu.

 

Outsourcing to korzystanie w działalności biznesowej z zasobów zewnętrznych i przeniesienie części działalności na zewnątrz firmy.

W ramach usługi outsourcingu marketingu firma lub organizacja powierza realizację procesów marketingowych zewnętrznej firmie specjalistycznej.

 

Outsourcing marketingu niesie ze sobą bardzo wiele korzyści, które maksymalizują efekty i pozwalają na zdobycie nowych klientów, budowanie świadomości marki oraz ulepszanie produktów i usług. Poznaj je lepiej!

 

1. Szybszy rozwój firmy

 

Biznes nie stoi w miejscu – w Polsce każdego dnia powstaje ponad 800 firm. Jak wyróżnić się wśród konkurencji i zaistnieć w świadomości odbiorców? Oczywiście za pomocą dobrze prowadzonego marketingu! W znaczny sposób przyspiesza on zbudowanie świadomości marki, pomaga w pozyskaniu nowych klientów oraz ułatwia rozwój produktów i usług.

 

2. Niższe koszty

 

Zatrudnienie specjalistów, wyposażenie stanowisk, szkolenia, kursy… To wszystko kosztuje! Outsourcing marketingu obniża koszty prowadzenia działalności. Nie musisz tworzyć od podstaw całego działu marketingu, szukać pracowników lub wyspecjalizowanych agencji. Twój zewnętrzny dział marketingu uwolni Cię od takich problemów!

 

3. Oszczędność czasu

 

Outsourcing marketingu pozwoli Ci zaoszczędzić czas przeznaczany na zarządzanie marketingiem oraz firmami zewnętrznymi prowadzącymi działania, takie jak m.in. pozycjonowanie, kampanie internetowe czy prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Kiedy my zajmujemy się Twoim marketingiem, Ty możesz spokojnie zająć się rozwijaniem i zarządzaniem swoją firmą.

 

4.Dostęp do specjalistycznej wiedzy

 

Firmy często chcą być ekspertem od wszystkiego, od social mediów, pozycjonowania, komunikacji marki… To bardzo rozległa wiedza! Żeby robić coś dobrze, trzeba się temu poświęcić, rozwijać się w tej dziedzinie i przede wszystkim – znaleźć na to czas. A tego przedsiębiorstwom zazwyczaj brakuje. Outsourcing marketingu gwarantuje stały i bezpośredni dostęp do najlepszych specjalistów z branży, którzy stale wzbogacają i rozwijają swoją wiedzę. Ich wsparcie jest bezcenne!

 

5.Spójność działań

 

Podstawą skutecznego marketingu jest jasno obrana komunikacja marki. Niestety, firmy w Polsce najczęściej działają przypadkowo, bez wcześniej obranych celów. Nie mierzą swoich efektów, nie testują, nie zmieniają… Trzymają się rozwiązań, które nie zawsze przynoszą efekty. W konsekwencji nie wiedzą co działa, a co nie. Outsourcing marketingu zmienia to podejście. Pozwala tworzyć działania szybciej i skuteczniej, reagując na zmienne potrzeby odbiorców i najnowsze trendy w marketingu.

 

pexels-photo-139573

 

W Vilaro wiemy, że skuteczny marketing to taki, który przynosi klientów. Rozwiązania, które proponujemy w ramach outsourcingu marketingu nie są przypadkowe. Każde spotkanie z firmą rozpoczynamy od audytu marketingowego. Sprawdzamy, jakie działania podejmuje firma, które z nich są skuteczne, a które nie. Dopiero potem proponujemy działania marketingowego, które oceniamy jako strategiczne dla danej branży. Jeśli chcesz poznać nas lepiej i sprawdzić,co możemy zrobić dla Twojego marketingu, przejdź do zakładki kontakt. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.