Cel – nowy wizerunek eksperta


To niesamowite, ale adwokata Łukasza nigdy nie poznaliśmy osobiście, a mimo to bardzo dobrze się znamy. Wspólnie przegadaliśmy kilkanaście godzin oraz wymieniliśmy wiele maili.

Łukasz to prawnik z Warszawy, który specjalizuje się w prawie nieruchomości, prawie pracy oraz pomocy prawnej dla cudzoziemców. Z tego względy potrzebował marki, która budowała wizerunek eksperta.

Audyt marketingowy


Umówiliśmy się na warsztaty koncepcyjne, które ze względu na dzielące nas kilometry odbyły się telefonicznie.

Zaproponowaliśmy nowe logo, identyfikację wizualną, stronę internetową oraz jej pozycjonowanie.

Logo i materiały identyfikacji wizualnej.

W materiałach wybraliśmy kolor szary, ze względu na wzmacnianie wizerunku eksperta, dążenia do harmonii i równowagi. Ciemnoszary kolor poprawia komunikację i oznacza otwarcie na merytoryczną, pozbawioną emocji dyskusję.

Logo jest proste i budujące profesjonalizm.

Vilaro - Case Study