Twoja firma stoi w miejscu? Czas na audyt!


Wydaje Ci się, że podejmujesz właściwe decyzje, inicjujesz bezbłędne działania i procesy, realizujesz świetne kampanie marketingowe… A jednak telefon milczy, a w skrzynce brak nowych wiadomości. Najwyższy czas przyjrzeć się Twojemu działaniu nieco z boku. Audyt marketingowy pozwoli ocenić skuteczność Twoich działań marketingowych oraz wskaże możliwość ograniczenia kosztów i zwiększenia przychodów. Może się okazać, że niewielkie zmiany, dokonają prawdziwej rewolucji. Czy wiesz jak wygląda audyt?

analiza marketingowa

Wywiad

Nasze działania rozpoczniemy od poznania Twojej firmy, jej otoczenia oraz zgromadzenia informacji na temat podejmowanych przez Ciebie działań marketingowych. Ocenimy spójność Twojej komunikacji oraz to, w jaki sposób realizujesz wizję i misję firmy. Postaramy się poznać dokładnie cele Twojej firmy oraz sposoby, w jaki starasz się je osiągać.

Analiza

To najważniejszy proces audytu. Zebrane wcześniej dane, dokładnie przeanalizujemy i zbadamy. Ocenimy obecną sytuację marketingową Twojego przedsiębiorstwa i poszukamy nowych skutecznych rozwiązań, które pozwolą na wzrost sprzedaży oraz poprawę wizerunku Twojej firmy.

Raportowanie

W raporcie przekażemy Ci podsumowanie sytuacji firmy. Zaproponujemy kierunek rozwoju firmy, działania, którym nadamy szczególny priorytet, szacowane koszty wdrożenia oraz harmonogram realizacji strategii.

Monitorowanie wyników

Po przygotowaniu strategii działania, pomożemy Ci wdrożyć przygotowane przez nas koncepcje marketingowe, na bieżąco monitorując ich postępy oraz wyniki. Zadbamy o to, aby jak najlepiej zrealizować założone cele. Zrobimy wszystko, aby zaproponowany przez nas kierunek zmian, pomógł pozyskać nowych klientów oraz podniósł Twoją konkurencyjność rynkową.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief