Cel – poprawa wizerunku marki


Rafał, to najsympatyczniejszy Przedsiębiorca jakiego poznaliśmy. Od 2009 roku prowadzi sklep stacjonarny oraz internetowy z wyposażeniem do łazienek i kuchni. Jego przygoda ze sprzedażą rozpoczęła się jednak dużo wcześniej, kiedy już w liceum zaczął odkrywać tajniki biznesu.

Rafał stale dąży do ulepszania swojej firmy, dlatego odwiedził nas, aby odświeżyć i poprawić wizerunek swojej marki.

Warsztaty koncepcyjne


Spotkaliśmy się na warsztatach koncepcyjnych, aby zrozumieć sposób działania, komunikację oraz koncepcję firmy.

Założenia zmian obejmowały: uspójnienie komunikacji graficznej, dookreślenie kolorystyki oraz ocieplenie wizerunku marki.

Nasze działania obejmowały modyfikację logo, zmianę topografii oraz przygotowanie księgi znaku. Zbudowaliśmy normy estetyczne logo oraz naprawiliśmy rytm i styl liter.

Vilaro - Case Study