Landing page – co to jest i z czego się składa?

Landing page to strona, która ma za zadanie w ciągu kilku chwil skłonić użytkownika do skorzystania z danej oferty. Czy  to możliwe, biorąc pod uwagę, ograniczoną ilością miejsca i zaledwie parę sekund zaangażowania ze strony odwiedzającego? Oczywiście! Wystarczy pamiętać o kilku niezbędnych elementach. Jakich? Dowiesz się z naszego artykułu Landing page (czyli mówiąc po polsku „strona lądowania”) to strona, na którą trafiają klienci najczęściej po kliknięciu w link reklamowy, baner lub w mailing. […]

Metody pozyskiwania Klientów – jak przyciągnąć uwagę?

Ile komunikatów reklamowych widzisz każdego dnia? W drodze do pracy, w kolejce w sklepie, w czasie przeglądanie internetu na swoim smartfonie… Ich liczba jest ogromna! A ile z nich zostaje w Twojej pamięci? Jeden, dwa, a może…zero? Szacuje się, że każdego dnia przyjmujemy od 5 tys. do nawet kilkudziesięciu tysięcy komunikatów reklamowych dziennie. Większość z nich zlewa nam się w wielką kolorową plamę. Żyjemy w czasach, w których trzeba wykazać się ogromną […]

Vilaro tropi: najlepsze reklamy CZERWCA

Czerwiec był naprawdę gorącym miesiącem! I nie chodzi tu wyłącznie o temperaturę, ale również o to co działo się w świecie reklamie. Specjalnie dla Was wytropiliśmy te najlepsze! Euro 2016, Dzień Ojca, początek lata… Marketingowcy mieli w tym miesiącu ogromne pole do popisu! Przyjrzyjmy się co nas w tym miesiącu zaskoczyło, rozśmieszyło bądź wzruszyło do łez. Czy wiecie, że najdroższy spot reklamowy przy transmisji w TVP1 […]

Wujek Google farmę miał… Poznaj Pingwina, Pandę i Kolibra!

Z Google korzystamy każdego dnia. Co zjeść na obiad? Na co iść do kina? Jak usunąć kamień z czajnika? Wujek Google zna odpowiedź na wszystkie pytania i zawsze nam chętnie pomoże! Jednak mało kto wie, że ten poczciwy wujaszek nie jest sam – towarzyszą mu wierne pupile: Pingwin, Panda i Koliber. Algorytmy, dzięki którym Google tak szybko rozwiązuje nasze problemy. Czym w ogóle są algorytmy i jaką […]

4 sytuacje, w których niezbędny jest rebranding. Jak robią to najlepsi?

Zmiana wizerunku firmy to bardzo ważna decyzja. Jest niczym przysłowiowy „skok na głęboką wodę”. Nie podejmuje się jej z dnia na dzień. Wiele firm dojrzewa do niej przez bardzo długi czas, analizując dokładnie wszystkie “za” i “przeciw”. A kiedy podejmują decyzję, bardzo często wycofują się z niej zaraz po rozpoczęciu prac. Myślisz o rebrandingu? Sprawdź, czy rzeczywiście jest Ci potrzebny! Na początku krótka definicja: Rebranding to znaczna […]

Strona 2 z 712345...Ostatnia »