Formy reklamy internetowej

Formy reklamy internetowej – najnowsze trendy w marketingu

Marketing internetowy oferuje coraz to nowe narzędzia skutecznej promocji. Jednak właściciele firm rzadko kiedy interesują się pojawiającymi się trendami. Koncentrują się na znanych i prostych sposobach dotarcia do klientów, bojąc się nowości. To duży błąd!  Profil na Facebooku ma obecnie większość firm. Strona internetowa to podstawa, a reklama w Googlach niemal konieczność. Czy to jednak wystarczy? Niestety nie. Nic nie stoi w miejscu, a już na pewno nie Twoi klienci. […]

Pozycjonowanie marki – o czym powinieneś pamiętać?

Każda marka chce być najlepsza. Najbardziej znana, najlepiej zarabiająca… Ale żeby być „naj”, potrzeba naprawdę dużo pracy i dobrze napisanej strategii marketingowej. Jeśli marzysz o sukcesie na miarę Apple czy McDonald‘s, skup się na dobrym wypozycjonowaniu swoich produktów. Na początku wyjaśnię jedną rzecz. Wiele osób myli pozycjonowanie marki z procesem pozycjonowania w wyszukiwarce – różnica pomiędzy nimi jest naprawdę znacząca. Drugi proces ma na celu podniesienie […]

Prowadzenie kampanii AdWords

Prowadzenie kampanii AdWords – wady i zalety

Google AdWords to teoretycznie jeden z wielu systemów reklamowych dostępnych w internecie. Praktycznie, to największa sieć reklamowa na świecie, w której reklamują się zarówno wielkie koncerny, jak i jednoosobowe firmy. To również najprostszy sposób na to , aby dostać się na szczyt listy wyników Google. W jaki sposób? Wystarczy za to zapłacić! W czasach gdy nie istniało Google (ciężko w to uwierzyć, ale był taki czas!), jedynym sposobem aby zaistnieć w wyszukiwarce było […]

Zakładanie sklepu internetowego – dlaczego warto?

W erze wszechobecnego pośpiechu, ludzie szukają prostych rozwiązań, które pozwolą im zaoszczędzić nieco czasu. Kupują ubrania i kosmetyki przez internet, przez sieć zamawiają artykuły spożywcze , online zaopatrują się w meble i prezenty dla najbliższych… Tak naprawdę wszystko możemy załatwić bez wychodzenia z domu. To pokazuje jak ogromny potencjał, niesie ze sobą założenie sklepu internetowego. Na ogromne zainteresowanie zakupami przez Internet, wpływa wiele […]

pozycjonowanie długi ogon

Dlaczego pozycjonować pod długi ogon?

Decydując się na pozycjonowanie swojej firmy, to oczywiste, że chcesz, aby rezultaty były widoczne jak najszybciej. Mija miesiąc, dwa, trzy, a Ty wciąż znajdujesz się daleko poza pierwszym miejscem. Ba! Nawet często poza pierwszą dziesiątką. Dlatego warto pomyśleć o nowej strategii, która pozwoli uzyskać szybsze rezultaty. Czy słyszałeś już o pozycjonowaniu długiego ogona? Pozycjonowanie fraz ogólnych to długi proces, na którego sukces trzeba trochę zaczekać. Liczy […]

Strona 4 z 7« Pierwsza...23456...Ostatnia »