Zrozum potrzeby swojego klienta.


Potrzebujesz dobrych tekstów na swoją stronę internetową? Nie wiesz co powinno znaleźć się na Twoich materiałach reklamowych? Jeśli tak, świetnie trafiłeś! Pomożemy Ci stworzyć wartościowe treści, które będą odpowiadać na potrzeby Twoich odbiorców. Nasze działania w tym zakresie nie polegają jedynie na produkcji treści, ale na zrozumieniu potrzeb klienta oraz dostarczeniu mu informacji wartościowych oraz użytecznych. Nasze teksty tworzymy zgodnie z poniższymi zasadami:

Content, który niesie wartość

W copywritingu nie chodzi jedynie o pisanie tekstów. Chodzi o zrozumienie potrzeb klienta, ich zaspokojenie oraz wejście z nim w dialog. Przekazuj wiedze, mów o tym, co interesuje Twojego odbiorcę oraz rozwiązuj jego problemy. Na pewno to doceni. Postaraj się również zaangażować go w pewne działania, które pozwolą na wzmocnienie Waszej relacji.

Treści dopasowane do grupy docelowej

Twoja grupa docelowa ma kluczowe znaczenie. Dzięki jej dokładnemu określeniu, teksty trafią do właściwych osób. Wspólnie zastanowimy się kim jest Twój klient? Ile ma lat? Jakie ma potrzeby i oczekiwania? Dzięki tej wiedzy będziesz mógł wejść do świata swoich odbiorców i porozmawiać z nimi ich językiem.

Różnorodność form treści

Narzędzia używane przy tworzeniu treści są bardzo zróżnicowane. Zapewniamy Ci nie tylko angażujące teksty. Możliwości contentu jest wiele: od plików graficznych, prze infografiki, po nagrania video i audio. Oferując zróżnicowane treści Twoje działania będą bardziej skuteczne.

Historie, które budzą emocje

Fundamentem contentu jest dobra narracja. Pozwala ona osiągnąć najważniejsze dla każdej firmy cele: zdobyć zaufanie i lojalność klienta, zainteresować go produktem, skłonić do jego kupna oraz do podzielenia się informacją o produkcie z innymi. Opowieść, w przeciwieństwie do suchych faktów czy liczb, przemawia obrazami skierowanymi do wyobraźni i emocji odbiorcy. Stworzymy dla Ciebie content, który na długo zostanie w jego pamięci.

Krótko i na temat

Dziś mało kto czyta teksty w internecie “od deski do deski”. Przeważnie skanujemy je wzrokiem, zapamiętując najważniejsze informacje. Dlatego tak ważne są dobre nagłówki- dzięki nim odbiorca już na samym początku wie, o czym będzie dany tekst i jaką wiedze mu przyniesie. Warto pisać krótko i na temat- to zwiększa szanse na przeczytanie danej treści.

Buduj wiarygodność

Copywriting to forma dialogu. Odbiorca poszukując potrzebnych mu informacji, ma znaleźć Cię sam. Ma poczuć, że wiesz jak rozwiązać jego problem i że możesz mu pomóc, co pozytywnie przełoży się na wzrost jego zaufania.Zacznie postrzegać Cię jako eksperta w danej dziedzinie, chętniej wybierając Twoje produkty i usługi.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief