Twoja firma może więcej zyskać!


Każdego dnia w internecie stykamy się z ogromną ilością reklam , mieszanką barw i kreacji graficznych. Celem dbającej o wizerunek firmy, powinno być takie wykreowanie swojej obecności, żeby jednoznacznie kojarzyła się ona z danymi produktami czy usługami. Identyfikacja wizualna firmy to zarówno strona internetowa, jak i logo, opakowania produktów, wygląd reklam, wizytówek czy nawet nazwa firmy. Jeżeli wszystko to będzie ze sobą spójne, jednolite kolorystycznie czy ideowo Twoja firma może naprawdę wiele zyskać.

Właściwa identyfikacja wizualna to Twój klucz do sukcesu. Skorzystaj  z naszej pomocy i spraw, aby Twój SIW wyróżniały następujące niezbędne cechy:

identyfikacja wizualna firmy

DOTARCIE DO GRUPY DOCELOWEJ

Podstawowym założeniem skutecznej identyfikacji wizualnej firmy jest nie tylko budowanie tożsamości Twojej marki na rynku, ale również komunikacja z grupą docelową. Dlatego konieczne jest zbadanie poziomu świadomości firmy na rynku oraz poznanie Twojej branży. W zależności od firmy, jej charakteru oraz sposobu działania różne elementy będą odgrywać główną rolę w identyfikacji wizualnej. Wnikliwa analiza pozwoli nam określić profil Twojego odbiorcy, wczuć się w jego potrzeby oraz oczekiwania.

SPÓJNOŚĆ

W VILARO wiemy, że zasięg środków identyfikacji wizualnej jest niezwykle szeroki, dlatego dbamy oto aby stworzony przez nas wizerunek był spójny z wizją i misją firmy. To znacznie podnosi skuteczność działań marketingowych i silniej oddziałuje na świadomość konsumentów. McDonald, Coca-Cola, Apple- czy słysząc nazwy tych słynnych marek masz przed oczami ich loga, kolory i produkty? Nawet nie posiadając najnowszego iPhona, wiesz jak wyglądają produkty z charakterystycznym nadgryzionym jabłkiem. To właśnie dzięki konsekwentnym działaniom wizerunkowym, firmy te stały się znane odbiorcom na całym świecie.

ODPOWIEDNIA KOLORYSTYKA

Dla ponad połowy konsumentów, kolor jest nie tylko czynnikiem, który pozwala rozpoznać markę, ale również skłania do zakupu danego produktu. Kolor to istotny element dla wizerunku marki, ponieważ pozwala wyłowić ją z gąszczu innych produktów. Ponadto barwa wpływa bardzo wyraźnie na nastrój kupującego poprzez wywoływanie konkretnych emocji. Mało kto zdaje sobie sprawę, że wybór koloru powinien uzależniony być również od grupy docelowej, przykładowo: kobiety wolą błękity, pomarańcz, żółć czy zieleń. Natomiast do mężczyzn lepiej trafi czerń, brąz, zieleń i czerwień. Jeśli masz wątpliwości, który kolor będzie odpowiedni dla Twojej branży, wspólnie wybierzemy najlepsze rozwiązanie.

IDĄCA Z DUCHEM CZASU

System identyfikacji powinien być nowoczesny i oryginalny oraz skutecznie wyróżniać Twoją firmę wśród konkurencji. W przypadku niektórych firm stosuje się rebranding, czyli proces zmiany odbioru  marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji. Takie odświeżenie pozytywnie wpływa na wzrost klientów oraz zwiększenie zysków. Przekonali się o tym niejednokrotnie nasi Klienci, którym pomogliśmy wzmocnić ich markę.

PROSTOTA

Dziś króluje minimalizm i prostota i takie właśnie powinno być Twoje logo i cały system identyfikacji. Zapomnij o zbędnych szczegółach i ozdobnikach- sprawimy aby elementy Twojej komunikacji były rozpoznawalne, uniwersalne oraz łatwa do zapamiętania.

UNIWERSALNOŚĆ

Oznacza to, że logo powinno być zaprojektowane w ten sposób, aby można je było potem swobodnie wykorzystywać na różnego rodzaju materiałach, typu wizytówki, papier firmowy czy grafika na stronie internetowej. Wszelkie wytyczne znajdziesz w przygotowanej dla Ciebie Księdze Identyfikacji Wizualnej, która w sposób kompleksowy opisuje elementy systemu identyfikacji oraz sposoby i zasady ich wykorzystania.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief