Grunt to dobra strategia!


Działania z zakresu kampanii PPC to obecnie najefektywniejsza i najtańsza forma reklamy internetowej. Jej niewątpliwą zaletą są natychmiastowe efekty odczuwalne już w momencie uruchomienia kampanii oraz wygodny system płatności. Dużą rolę odgrywa także łatwa mierzalność efektów oraz możliwość ciągłego monitorowania kampanii.

Podczas wykorzystywania różnych kanałów, takich jak AdWords, YouTube czy Adkonktekst, można osiągnąć naprawdę imponujące wyniki. Warunek jest jeden: kampania musi być zaplanowana i zrealizowana ze szwajcarską precyzją.

W VILARO dobrze wiemy, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu reklam PPC:

kampanie ppc

Dokładna analiza

Zanim rozpoczniemy prowadzenie kampanii, dokonamy dokładnej analizy prowadzonego przez Ciebie biznesu oraz Twojej konkurencji. Skoncentrujemy się na doborze odpowiednich fraz kluczowych, dzięki którym konwersja będzie znacznie większa, przy jednoczesnym zachowaniu niskich kosztów kampanii.

Zdefiniowany cel kampanii

Żadne działania w sieci nie powinny być podejmowane bez wcześniej ustalonego planu. Dlatego zapewniamy Ci przygotowanie strategii, która pozwoli na precyzyjne osiągnięcie celów kampanii, niezależnie od tego czy będzie to cel sprzedażowy czy wizerunkowy.

Dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej

W kampaniach reklamowych w sieci określenie grupy docelowej ma ogromne znaczenie. Trudno jest bowiem prowadzić jakiekolwiek działania promocyjne bez świadomości tego, kim są Twoi odbiorcy. W zależności od tego kto stanowi Twój target, sposób komunikacji jak i jej kanały będą zupełnie inne. Dzięki znalezieniu tych informacji pomożemy Ci lepiej poznać potencjalnego klienta, co znacząco wpłynie na ostateczny kształt kampanii.

Odpowiednio przygotowane teksty

Przy tworzeniu reklam tekstowych, kierujemy się zasadami modelu AIDA. Zgodnie z jego zasadami, dobra reklama powinna wzbudzić uwagę, zainteresowanie, wywołać pożądanie oraz akcję. Nie mamy wiele czasu, aby zatrzymać uwagę Twojego klienta, dlatego zrobimy wszystko co w naszej mocy.

Bieżące testy

Po stworzeniu i uruchomieniu kampanii, ważne są testy różnych treści oraz materiałów reklamowych, aby sprawdzić, które z nich powodują najlepszą konwersję i są najbardziej rentowne. Dlatego zapewniamy Ci bieżącą optymalizację kampanii w celu zwiększenia efektu oraz redukcji kosztów.

Stałe raporty

Stałe raportowanie oraz konsultacje z prowadzonych działań, dadzą Ci możliwość pełnej kontroli procesu. Na każdym etapie procesu prowadzenia kampanii, omawiamy z klientem czynności , które zostały podjęte oraz wyniki jakie zostały osiągnięte po przeprowadzeniu konkretnych działań. Dzięki temu, masz pełną wiedzę o tym jak przebiega Twoja kampania.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief