Twoja firma może więcej zyskać


Komunikacja firmy to połączenie wizji, czasu, który pozwoli zaistnieć w świadomości konsumentów oraz wiedzy. Wiedzy o tym, w jaki sposób porozumiewać się z klientami, jak mówić im o swoich zaletach, aby chcieli Cię wysłuchać i zrozumieć.

Kluczem do sukcesu jest zbudowanie silnej marki, która komunikuje się z klientem, wchodzi w interakcje. Pyta, odpowiada i przekonuje klienta do siebie.
Bez komunikacji marki nawet najlepsze produkty czy firmy nie wybijają się z tłumu konkurentów. Dlatego nie trać dłużej swojej szansy na osiągnięcie sukcesu i już dzisiaj skorzystaj z naszych usług. Pomożemy, Ci stworzyć profesjonalną strategię komunikacji, która będzie:

strategia komunikacji marki

DOSTOSOWANA DO ODBIORCY

To klient jest Twoim szefem, dlatego musisz ustalić do kogo mówisz. Nie możesz kierować swoich usług do wszystkich. Jeśli coś kierowane jest do wszystkich to znaczy, że nie jest kierowane do nikogo. Dlatego zastanówmy się kim jest Twój odbiorca? Czy jest kobietą, mężczyzną? Ile ma lat? Jakie ma pasje, zainteresowania, czym się zajmuje, jaka jest jego historia życiowa? Dla sukcesu Twojej marki bardzo ważne jest, aby właściwie określić Twoją grupę docelową. I my Ci w tym zadaniu pomożemy.

WIARYGODNA

Komunikacja marki ma być wiarygodna, nie składaj obietnic, których nie możesz spełnić. Razem, przyjrzymy się Twojej marce nieco z boku i sprawdzimy, co możesz w rzeczywistości zaoferować swoim klientom. Cały ten proces musisz rozumieć nie tylko Ty, jako właściciel firmy, ale również wszyscy Twoi pracownicy. Wspólnie musicie wykorzystywać obraną strategię we wszelkich procesach komunikacyjnych- począwszy od bezpośrednich kontaktów z klientem, aż po social media czy identyfikację wizualną.

SPÓJNA

Musisz dążyć do spójności pomiędzy tym, kim chcesz być oraz tym kim jesteś obecnie. Konsekwencja w komunikacji jest bardzo ważna. Kłamstwo ma naprawdę krótkie nogi, a w świecie marketingu zawsze prędzej czy później wyjdzie na jaw. Twoim jury są klienci, jeśli raz nadwyrężysz ich zaufanie ciężko będzie Ci je potem odzyskać. Stracić dobry wizerunek możesz w jednej chwili, ale jego odzyskanie może zająć Ci lata.

BUDZIĆ EMOCJE

Współczesny marketing opiera się na emocjonalnym związku pomiędzy marką, a konsumentem. Marka nijaka i działająca z dnia na dzień, bez żadnego planu nie odniesie sukcesu. Musi wywoływać emocje i charakterystyczne uczucia. Dzięki temu tworzysz ze swoimi konsumentami wieź, a im silniejsza ona będzie, tym silniejsza i stabilniejsza będzie Twoja marka.

ODRÓŻNIAĆ SIĘ OD KONKURENCJI

Strategia komunikacji ma wyróżnić Twoją firmę na tle innych marek. Nie możesz być taki jak Twój konkurent, musisz być wyjątkowy, aby móc się wyróżnić. Jeśli będziesz wzorował się na konkurencji, tym sposobem wzmocnisz ich pozycję, a nie swoją. Nie martw się, nie dopuścimy do tego.

BUDOWAĆ LOJALNOŚĆ

Dlaczego ludzie kochają produkty Apple? Bo jego twórcy od samego początku stawiali na estetykę oraz innowacyjność. Osoby używające Apple, czują się lepsze, bardziej nowoczesne. Świecące jabłko na krystalicznie gładkiej powierzchni MacBooka to symbol kultowy, kojarzący się nie tylko z produktem, ale i pewną grupą społeczną. Kiedyś w jednej z reklam Steve Jobs zapowiedział, że wkrótce pojawią się dwa rodzaje ludzi – ci, którzy będą używać komputerów oraz ci, którzy będą używać produktów Apple. I jak wiemy, przepowiednia ta całkowicie się sprawdziła. A wszystko to dzięki jasnemu przekazowi, na którym wszystkie swoje działania oparła firma.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief