Wykorzystaj landing page do swojej akcji marketingowej


Landing page to strona, która ma za zadanie w ciągu kilku chwil skłonić użytkownika do skorzystania z Twojej oferty. Czy można zrobić to dobrze, dysponując ograniczoną ilością miejsca i zaledwie kilkoma sekundami zaangażowania ze strony odwiedzającego? Oczywiście, że tak! Dla nas tworzenie landing page, nie ma żadnych tajemnic. Z naszą pomocą, stworzysz skuteczny landing page, który przyniesie zamierzone efekty.

tworzenie landing page

Jasny przekaz

Landing page, to strona, która ma realizować tylko jeden, określony wcześniej cel. Nie ma tu miejsca na detale i szczegóły, liczą się konkrety. Pamiętaj, że internauci nie czytają, a jedynie skanuja treść. Użytkownik zniechęcony nadmiarem treści, szybko opuści Twoją stronę. Aby temu zapobiec, stworzymy dla Ciebie projekt, który maksymalnie skróci drogę odbiorcy do realizacji określonego wcześniej celu.

Chwytliwy nagłówek

Kreatywny, przyciągający uwagę, niebanalny… Taki powinien być idealny nagłówek. To pierwszy element, na który odbiorca zwraca uwagę. Dlatego powinien wzbudzać ciekawość, być zapowiedzią korzyści i jednocześnie zawierać przydatne informacje. Pewnie myślisz, że nie da się zawszeć tak ogromnej wartości w kilku słowach? My udowodnimy Ci, że to możliwe!

Atrakcyjny wygląd

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz. Jeśli kreacja graficzna landing page`a będzie mało przekonująca i nieatrakcyjna, z pewnością wpłynie to negatywnie na jej odbiór. Grafika powinna być spójna z wizerunkiem firmy oraz dopasowana do treści i tematu landing page`a. Odwiedzający powinien bez zapoznania się z tekstem wiedzieć, co jest przewodnim tematem strony.

Call to action

To klucz do realizacji wyznaczonego przez Ciebie celu. Dlatego powinien wyróżniać się na stronie, tak aby zachęcać odbiorcę do kliknięcia. Jak powinien wyglądać? Z pewnością musi być widoczny i łatwy do zlokalizowania na pierwszy rzut oka. Warto, aby miał wyraźną barwę, która odróżni go od reszty elementów oraz hasło wzywające do działania, np. “kup teraz”, “zapisz się”, “przejdź dalej” itp.

Sekcja kontaktowa

To bardzo ważny element każdego landing page`a. Uzyskane w ten sposób dane można wykorzystać potem np. do celów sprzedażowych. Warto dobrze zastanowić się nad wyglądem formularza tak, aby generował jak najwięcej leadów. Największym dylematem jest jego długość. Z jednej strony, im więcej pól do wypełnienia tym więcej informacji o kliencie. Jednak z drugiej strony, zbyt rozbudowany formularz może zniechęcić użytkowników do uzupełnienia. Bez obaw, pomożemy Ci znaleźć złoty środek.

Warto testować

Przygotowując dla naszych Klientów projekt landing page`a, proponujemy im zawsze więcej niż jeden pomysł. Tak zwane testy A/B, pomagają znaleźć model, który będzie najskuteczniejszy. Umożliwiają testowanie różnego układu elementu, grafik, formularzy. Otrzymane dane pomagają nam uzyskać najbardziej skuteczny wygląd strony oraz udoskonalić całą kampanię.

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief