Cel – nowy wizerunek portalu


Notatek.pl to największy polski portal gromadzący studentów z każdego kierunku, z każdej uczelni w Polsce. Pomysłodawca serwisu, Przemek, chciał rozszerzyć propozycje działań dla studentów.

Poprosił nas o pomoc w zbudowaniu nowego wizerunku portalu. Portalu, który nie tylko troszczy się o studentów na studiach, ale również dba o inne aspekty ich życia. Przemek mocno wierzy, że studenci są ważni, bo to od nich zależy przyszłość tworzenia i budowania świata.

Audyt marketingowy


Działania rozpoczęliśmy od audytu marketingowego. Zbadaliśmy wizję marki, sposób komunikacji portalu oraz wszystkie działania marketingu i PR.

Z badań wynika, że studenci są słabo zorientowani w realiach rynku pracy. Często ruszają na jego podbój w ciemno, bez wizji, celu i kierunku.

Dlatego stworzyliśmy nową komunikację marki, która opiera się na koncepcji towarzyszenia studentom.

Nowa wizja przyszłości marki, to stawanie się ekspertem i głosem wszystkich studentów.

Vilaro - Case Study