Pomożemy Ci wyprzedzić konkurencję


Relacje z mediami, czyli tzw. media relation, to bardzo ważny element działań PR-owych każdej firmy. Mają ogromny wpływ na kształtowanie wizerunku organizacji zapewniając wiele korzyści takich jak: pozytywny rozgłos, prestiż czy budowanie wizerunku eksperta w danej branży. Tworzenie długotrwałych relacji z przedstawicielami świata mediów poprzez przekazywanie im ciekawych materiałów prasowych jest niezwykle ważne. Dlatego, jeśli zależy Ci na budowaniu pozytywnego wizerunku Twojej firmy w mediach, świetnie trafiłeś. W VILARO wiemy, jak efektywnie współpracować z dziennikarzami.

Stały kontakt z mediami

Media relations, to niezwykle silny przekaźnik informacji o Twojej firmie docierający do określonych grup docelowych. Doskonale wiemy, że w relacjach z mediami liczy się każde zdanie. Dlatego tak ważne, aby budowane były one w sposób profesjonalny, a słowa, jakie kierujemy do dziennikarzy wypowiadane w sposób przemyślany i odpowiedzialny. Warto również na bieżąco przypominać im o swojej obecności.

Profesjonalne notatki prasowe

Relacja między firmą, a dziennikarzem opiera się w dużej mierze na… notatkach prasowych. Jeśli nie wiesz jak zabrać się do ich napisania, zostaw to zadanie nam. Stworzymy dla Ciebie zwięzły i konkretny tekst, który oparty będzie na dziennikarskich standardach, takich jak zasada 5 pytań, czyli kto,co, gdzie, kiedy i dlaczego.

Dziennikarze potrzebują contentu

Warto dostarczać mediom newsów nie tylko w formie notatek prasowych. Informuj ich o wszystkich, co może zainteresować zarówno ich jak i Twoich potencjalnych odbiorców. Dostarczaj raporty, statystyki, analizy, odkrycia… Poruszaj kwestie dotyczące spraw społecznie istotnych dla Twojej firmie. Pokaż, że jesteś otwarty na wszystko to, co dzieje się nie tylko wewnątrz Twojej firmy, ale również na jej zewnątrz.

Konferencje prasowe

Konferencja to spotkanie w czasie, którego można zaprezentować nowy produkt, przekazać bezpośrednio ważną informację lub po prostu zaznaczyć swoją obecność na rynku. Konferencja nie powinna być zwołana w błahym celu. Powód musi być na tyle ważny, aby mógł zainteresować media. Należy pamiętać o tym, że konferencja musi dostarczać prawdziwe i obiektywne newsy. Pomożemy Ci ją zaplanować od A do Z. Znajdziemy miejsce, ustalimy budżet oraz przygotujemy najlepszej jakości materiały prasowe.>

Twój marketing nie działa? Kliknij i sprawdź co się stanie.

Wypełnij brief