Cel – większy zasięg firmy


Artur przyszedł do nas, aby rozwinąć stacjonarny punkt sprzedaży i serwis telefonów do wersji sklepu internetowego. Celem działań było zwiększenie zasięgu firmy na rynku telefoniczny, zbudowanie rozpoznawalnej marki oraz stworzenie komunikacji z klientem, tak, by wyznaczać standard obsługi.

Warsztaty koncepcyjne


Spotkaliśmy się na warsztatach koncepcyjnych, aby poznać firmę.

Zaproponowaliśmy nowy sposób komunikacji oraz stworzenie sklepu, który “dopasowuje” telefony, do Ciebie i Twoich potrzeb.

Chcieliśmy, aby sklep rozmawiał z użytkownikami inaczej niż wszystkie. Zwróciliśmy uwagę, że dzisiaj parametry, specyfikacje i wskaźniki nie mają takiego znaczenia. Potraktowaliśmy telefon jako kluczowy wynalazek człowieka, który pozwala uchwycić chwile Twojego życia, tworzyć historię oraz utrwalać wspomnienia…

Vilaro - Case Study