8 kroków dobrego audytu konta Google Ads
Prowadzisz samodzielnie lub z pomocą agencji płatne działania reklamowe w Google, a mimo to kampania nie przynosi zamierzonych efektów? Warto zlecić audyt konta Google Ads … Czytaj dalej
Prowadzisz samodzielnie lub z pomocą agencji płatne działania reklamowe w Google, a mimo to kampania nie przynosi zamierzonych efektów? Warto zlecić audyt konta Google Ads … Czytaj dalej
Wpisy na bloga i artykuły sponsorowane są nieodłącznymi elementami działań contentowych większości firm. Pozwalają one m.in. na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, którzy mogą stać … Czytaj dalej
Wśród wielu branż można się spotkać często z biznesami, które notują różną popularność w zależności od pory roku, aktualnych trendów czy też zmian prawnych lub … Czytaj dalej
Reklama w Google Ads jest obecnie bardzo popularną formą promowania sklepów i stron internetowych. Niektórzy właściciele witryn nie są jednak do końca przekonani co do … Czytaj dalej
Każdy, kto nieco głębiej zainteresował się portalem LinkedIn, słyszał o Sales Navigatorze. Dodatkowe narzędzie na portalu staje się coraz popularniejsze, a twórcy LinkedIna z pewnością … Czytaj dalej
LinkedIn to dynamiczny portal. Coraz częściej zaskakuje aktywnych użytkowników nowościami. Większość usprawnień jest wprowadzana bez zapowiedzi i “po cichu”. Niemal o każdej nowej funkcjonalności dowiadujemy … Czytaj dalej
Koniec kwartału lub roku to doskonały czas na to, by przeanalizować wyniki i zrobić podsumowanie ostatnich działań. Poszło całkiem nieźle, lecz mogłoby być jeszcze lepiej? … Czytaj dalej
Wiele osób rozpoczynających działalność marketingową w internecie zastanawia się nad tym, od czego zacząć promowanie swojego biznesu w skali lokalnej. Jak sprawić, by Twoja firma … Czytaj dalej
Strona bez tekstu nie należy do grona przyjaciół algorytmu wyszukiwarki Google. Warto więc zadbać o to, by treść na stronie internetowej była wartościowa – co … Czytaj dalej
Ostatnio w kilku słowach opisywałem, jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn. Kolejnym miejscem, w którym można zaprezentować informacje na temat prowadzonej działalności i jej … Czytaj dalej