Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Sales Navigator – kompletny przewodnik po narzędziu sprzedażowym LinkedIna

Każdy, kto nieco głębiej zainteresował się portalem LinkedIn, słyszał o Sales Navigatorze. Dodatkowe narzędzie na portalu staje się coraz popularniejsze, a twórcy LinkedIna z pewnością to zauważają. W Navigatorze stale pojawiają się nowe funkcje, które zwiększają jego potencjał. LinkedIn z całą mocą przekonuje, że posiadanie abonamentu na Sales Navigatora jest wręcz niezbędne w pracy. Na … Czytaj dalej

Nowości na LinkedInie [aktualizacja lipiec 2022]

LinkedIn to dynamiczny portal. Coraz częściej zaskakuje aktywnych użytkowników nowościami. Większość usprawnień jest wprowadzana bez zapowiedzi i “po cichu”. Niemal o każdej nowej funkcjonalności dowiadujemy się w momencie jej wdrożenia. A warto być z nimi na bieżąco.  W ooniższym wpisie zebraliśmy najważniejsze zmiany, abyś nie przeoczył żadnej nowości na LinkedInie. Nie marnuj czasu na przeszukiwanie … Czytaj dalej

Dlaczego brief marketingowy jest tak ważny? Sprawdź i daj się poznać

Koniec kwartału lub roku to doskonały czas na to, by przeanalizować wyniki i zrobić podsumowanie ostatnich działań. Poszło całkiem nieźle, lecz mogłoby być jeszcze lepiej? Jest to idealny moment na wzmocnienie działań marketingowych. Chcesz nawiązać współpracę z agencją, która pomoże Ci wykorzystać potencjał internetowych kanałów promocji. Jaki będzie pierwszy krok po podpisaniu umowy? Zapewne czeka … Czytaj dalej

Pozycjonowanie lokalne firmy – od czego zacząć?

Wiele osób rozpoczynających działalność marketingową w internecie zastanawia się nad tym, od czego zacząć promowanie swojego biznesu w skali lokalnej. Jak sprawić, by Twoja firma była lepiej widoczna dla potencjalnych kontrahentów i klientów? Pozycjonowanie lokalne firmy to złożony proces, na który składa się wiele form lokalnej reklamy. Działania przy użyciu wyszukiwarki Google, kampanie na Facebooku … Czytaj dalej

Jak przygotować tekst na stronę internetową, który jest przyjazny Google

Strona bez tekstu nie należy do grona przyjaciół algorytmu wyszukiwarki Google. Warto więc zadbać o to, by treść na stronie internetowej była wartościowa – co przyciągnie nie tylko potencjalny klientów do zakupu, ale i pomoże w pozycjonowaniuna określone frazy kluczowe. Jak stworzyć tego typu content? Zadanie jest o wiele bardziej złożone, niż mogłoby się wydawać. … Czytaj dalej

Profesjonalny profil firmowy Linkedin – jak stworzyć?

Ostatnio w kilku słowach opisywałem, jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn. Kolejnym miejscem, w którym można zaprezentować informacje na temat prowadzonej działalności i jej specjalizacji jest profil firmowy na LinkedIn. Odpowiednio uzupełniony profil firmowy może pełnić podobną funkcję, co strona internetowa – z tą różnicą, że nie musisz opłacać hostingu i domeny. Profil firmowy … Czytaj dalej

Jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn?

Posiadasz profil osobisty lub profil firmowy na LinkedIn, lecz nie wiesz, jak przyciągnąć uwagę klientów lub rekruterów? Zacznij od uzupełnienia profilu osobistego!   Jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn? Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a LinkedIn to medium, które cieszy się rosnącym zaufaniem wśród internautów. Poprawnie uzupełniony profil osobisty pozwoli Ci zaprezentować się … Czytaj dalej

Landing page – co to jest i z czego się składa?

Landing page to narzędzie sprzedażowe (zarówno produktów, jak i usług) lub doskonały sposób na to, by skłonić odbiorców do podejmowania konkretnych działań (np. zapisanie się do newslettera lub na spotkanie/webinar). Biorąc jednak pod uwagę, że mamy zaledwie kilka sekund na zwrócenie uwagi czytelników, warto pamiętać o kilku niezbędnych elementach. Sprawdź, czego nie może zabraknąć na … Czytaj dalej

Laptop, kubek i notatnik z brandingiem firmy Vilaro - Marketing z inicjatywą.

Rodzaje reklamy internetowej – czyli jak się promować, aby nas zauważono?

Rozwój branży marketingu internetowego umożliwił nadanie działaniom reklamowym zupełnie nowego wymiaru. Nie powiela ona wyłącznie tradycyjnych form reklamy, a przenosi to, co zostało sprawdzone i jest w stanie zagwarantować zadowalające efekty do wirtualnej rzeczywistości – oferując coraz to nowsze narzędzia do promocji produktów i usług. Marketing internetowy to silna broń reklamy XXI wieku. Sięga po … Czytaj dalej