Najszybciej rozwijająca się społeczność biznesowa!


Według danych LinkedIn, aż 76% Twoich potencjalnych klientów jest zainteresowana nawiązaniem rozmowy w mediach społecznościowych. Wykorzystaj to i wzmocnij swoją sieć sprzedaży poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych, rozmawiaj na temat swojego produktu lub usługi. Nawiązuj relacje, które mogą prowadzić do sprzedaży.

kampanie ppc

Analiza grupy docelowej

Zanim rozpoczniemy prowadzenie naszych działań na LinkedIn, dokonamy dokładnej analizy wybranej grupy odbiorczej pod kątem Twojego celu. Skoncentrujemy się na doborze odpowiednich fraz kluczowych, dzięki czemu sprawdzisz liczebność interesujących Cię osób oraz będziesz mógł podjąć decyzję o rozpoczęciu właściwych działań.

Dotarcie do odpowiednich osób

W działaniach na serwisie LinkedIn określenie grupy docelowej ma ogromne znaczenie. Trudno jest bowiem prowadzić jakiekolwiek działania promocyjne bez świadomości tego, kim są Twoi odbiorcy. W zależności od tego kto stanowi Twój target, sposób komunikacji jak i metody wyszukiwania będą zupełnie inne. Dzięki poznaniu tych informacji pomożemy Ci lepiej dotrzeć do potencjalnego klienta, co znacząco wpłynie na ostateczny kształt naszych działań.

Przygotowanie odpowiednich komunikatów

W trakcie tworzenia komunikacji na LinkedIn, kierujemy się zasadami modelu AIDA. Zgodnie z jego zasadami, dobra wiadomość powinna wzbudzić uwagę, zainteresowanie, wywołać pożądanie oraz akcję. Nie mamy wiele czasu, aby zatrzymać uwagę Twojego przyszłego partnera biznesowego!

Optymalizowanie komunikacji oraz grupy docelowej

Po stworzeniu i uruchomieniu kampanii, ważne są testy różnych treści oraz grup docelowych, aby sprawdzić, które z nich powodują najlepszą konwersję i są najbardziej rentowne. Dlatego zapewniamy Ci bieżącą optymalizację kampanii w celu zwiększenia efektu naszych działań.