Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Działania SEO i SEM – czym się od siebie różnią?

SEO i SEM są dwoma różnymi, ale ściśle powiązanymi, strategiami marketingowymi. Szczególnie w ostatnich latach zyskały na popularności wśród wielu właścicieli stron internetowych. Jeśli jeszcze z nich nie korzystasz, warto dowiedzieć się, w jaki sposób mogą być one pomocne. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, na czym polegają działania SEO i SEM. Przyjrzymy się różnicom między nimi, … Czytaj dalej

Dobra widoczność strony w wynikach wyszukiwania – dlaczego jest ważna i jak o nią zadbać?

Dla każdego właściciela firmy niezwykle istotne jest skuteczne docieranie do potencjalnych klientów. Warto jednak wspomnieć, że wraz z rozwojem technologii spora grupa konsumentów przeniosła się do środowiska internetowego. Należy to zatem odpowiednio dopasować do swojej strategii marketingowej. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, dlaczego powinieneś zadbać o dobrą widoczność swojej witryny w sieci oraz podpowiadamy, na które … Czytaj dalej

Zmień 400 użytkowników Twojej strony w klientów – nawet w jeden miesiąc!

To bez znaczenia, czy prowadzisz sklep internetowy, oferujesz konsultacje, czy sprzedajesz usługi. Potrzebujesz klientów, żeby móc zarabiać, rozwijać się, zatrudniać pracowników. Skąd tych klientów pozyskać? Wraz z rozwojem Twojej witryny internetowej, budowania bazy mailingowej, tworzenia contentu, Twoją stronę zaczną odwiedzać kolejni użytkownicy. Jeśli znajdą u Ciebie rozwiązanie swoich problemów, produkty, których szukają, jeśli Cię polubią, … Czytaj dalej

Jak skutecznie i bezpiecznie skalować swój biznes? Praktyczne wskazówki

Skalowanie biznesu jest określeniem, które znać powinien każdy przedsiębiorca. To właśnie dzięki niemu możliwe jest osiąganie większych zysków przy mniejszym nakładzie pracy. Proces ten wymaga jednak umiejętnego strategicznego planowania oraz elastyczności. W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jak skalować biznes w przemyślany sposób. Proponujemy też nasze skuteczne i bezpieczne rozwiązania, dzięki którym będziesz w stanie rozwijać swoją … Czytaj dalej

Sprzedaż internetowa – od czego rozpocząć działalność e-commerce?

E-commerce, czyli sprzedaż internetowa, jest obecnie niezwykle szybko rozwijającym się rodzajem handlu. Wynika to z faktu, że coraz więcej ludzi korzysta z zakupów online, głównie ze względu na wygodę i szybkość transakcji. Z punktu widzenia wielu przedsiębiorców jest to zatem dobry sposób na dywersyfikację swoich kanałów sprzedaży. Jak zacząć biznes e-commerce, który będzie odnosić sukcesy? … Czytaj dalej

Recykling treści, czyli drugie życie istniejącego contentu

Content jest nieodłącznym elementem skutecznego marketingu w internecie. Regularne publikowanie wpisów, artykułów czy case study jest jednym ze sposobów na zainteresowanie użytkownika i zachęcenie go do zapoznania się z Twoją ofertą. Co jeśli jednak nie masz na tyle czasu, aby tworzyć ciągle nowe materiały? Z pomocą przychodzi recykling treści. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, na czym … Czytaj dalej

Techniczne elementy witryny, które są niezbędne w procesie pozycjonowania 

Chciałbyś skorzystać z usługi SEO, jednak obawiasz się, że Twoja strona może nie być do tego odpowiednio przygotowana? Zastanawiasz się, czy powinieneś ją przebudować, czy może lepiej byłoby zaprojektować nową witrynę? W dzisiejszym artykule zwracamy uwagę na najważniejsze elementy techniczne stron internetowych, które znacząco ułatwiają proces pozycjonowania. Przedstawiamy również, w jaki sposób możemy pomóc Ci … Czytaj dalej

Jak wyprzedzić swoją konkurencję w Google? Postaw na profesjonalne działania

Wyprzedzenie konkurencji w sieci nie zawsze jest łatwym zadaniem. Wymaga ono często czasu, cierpliwości oraz wysiłku. W związku z tym w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z profesjonalnej pomocy. W dzisiejszym artykule przedstawiamy, w jaki sposób możesz skutecznie konkurować z innymi firmami online. Sprawdź nasze sprawdzone metody i nie zwlekaj! Widoczność w sieci – … Czytaj dalej

Brak zapytań ze strony internetowej – jakie są tego przyczyny i jak im zaradzić?

Strona internetowa stanowi obecnie nie tylko wizytówkę przedsiębiorstwa, ale także ważne narzędzie marketingowe. Jednym ze wskaźników jej skuteczności może być ilość pojawiających się zapytań od użytkowników. Może się jednak zdarzyć, że nie zawsze będzie ona zadowalająca. Jak to zmienić? W dzisiejszym artykule podpowiadamy, jakie działania powinieneś podjąć, aby Twoja strona generowała zapytania od potencjalnych klientów. … Czytaj dalej

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym za pomocą SEO?

Prowadzisz sklep internetowy, jednak nie jesteś zadowolony z poziomu sprzedaży? Chciałbyś skutecznie docierać do szerokiej grupy swoich potencjalnych klientów, jednak nie do końca wiesz jak? W takim razie przychodzimy z pomocą! Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, w jaki sposób optymalizacja SEO może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe. Omówimy w nim również najważniejsze elementy strategii pozycjonowania dla … Czytaj dalej