Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Tajemniczy kot w Google Ads: Jak odzyskać kontrolę nad reklamami?

  Reklamy Google Ads to potężne narzędzie marketingowe, które umożliwia firmom szybkie dotarcie do swojej docelowej grupy odbiorców. Jednak czasem zdarzają się nietypowe sytuacje, które mogą wprowadzić reklamodawców w zakłopotanie. Jednym z takich przypadków jest pojawienie się tajemniczego kota obok reklamy tekstowej. Dziś przyjrzymy się tej historii i dowiemy się, jak głęboko ukryte funkcje Google … Czytaj dalej

Strategia dywersyfikacji działań marketingowych – co zyskasz?

  Dywersyfikacja definiowana jest jako różnicowanie, rozszerzanie czy urozmaicanie. To właśnie te słowa bardzo dobrze oddają, jak firmy powinny planować i postrzegać swoje działania marketingowe. Sukces Twojego biznesu nie opiera się bowiem tylko na tym, co oferujesz, ale także na tym, jak skutecznie potrafisz dotrzeć z przekazem do swojej docelowej grupy klientów. Na pewno zauważyłeś, … Czytaj dalej

Jak zmniejszyć liczbę porzuconych koszyków w e-commerce?

  Porzucone koszyki to sytuacje, w których potencjalni klienci dodają produkty do koszyka zakupowego online, ale nie dokonują ostatecznego zakupu, ponieważ opuszczają stronę przed finalizacją transakcji. Z każdym porzuconym koszykiem w e-commerce tracisz nie tylko potencjalne zyski, ale także cenne możliwości budowy trwałych relacji z klientami. Ale czy musi tak być? Z dzisiejszego artykułu dowiesz … Czytaj dalej

Analiza konkurencji w internecie – sprawdzone metody

  Każdy, kto chce rozwijać swój biznes w internecie, musi wiedzieć, co się wokół niego dzieje. Pomóc w tym może właśnie analiza konkurencji – czyli sprawdzenie, co robią inni i zrozumienie, jak możesz robić to jeszcze lepiej. Badanie konkurencji obejmować może m.in. analizę SEO, przegląd mediów społecznościowych czy analizę reklam. Jednak to od Ciebie i … Czytaj dalej

Czym jest Search Generative Experience (SGE) od Google?

  W maju 2023 roku Google uruchomiło testową wersję swojej zaktualizowanej wyszukiwarki – Search Generative Experience (SGE). Zasila ją sztuczna inteligencja (AI), która ma dostarczać użytkownikom dokładniejsze odpowiedzi na ich pytania. Eksperymentalna wersja jest jak na razie dostępna jedynie dla ochotników z wybranych krajów. Zakłada się jednak, że po pomyślnych testach Google udostępni ją wszystkim … Czytaj dalej

Inbound marketing – poznaj sztukę przyciągania klientów

  Inbound marketing to strategia, która skupia się na przyciąganiu klientów poprzez wartościowe i pomocne treści. Jest to podejście przeciwstawne do tradycyjnego marketingu, który polega na aktywnym poszukiwaniu potencjalnych klientów, np. poprzez reklamy, telemarketing czy mailing. Jak jednak skutecznie przyciągnąć do siebie klienta? O tym opowiemy w naszym dzisiejszym artykule. Zachęcamy do lektury! Istota inbound … Czytaj dalej

August Core Update i September Helpful Content Update 2023 [28.09.2023]

  Aktualizacje algorytmu Google zawsze wywołują gorące dyskusje wśród ekspertów SEO. Nie inaczej było w przypadku najnowszych z nich – mowa o August Core Update i September Helpful Content Update. Dowiedz się, jakich zmian możesz oczekiwać w związku z sierpniową i wrześniową aktualizacją od Google. Czy spadki w pozycjach powinny Cię niepokoić? Odpowiedź znajdziesz poniżej! … Czytaj dalej

Content marketing w e-commerce – treści, które sprzedają

  Jednym z nieodłącznych elementów marketingu internetowego jest różnego rodzaju content. Publikowane w sieci treści są przydatne na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. W zależności od swojego charakteru mogą przyciągnąć docelowego odbiorcę, dostarczyć mu informacji na temat oferty czy też poinstruować, jak korzystać z zakupionego już produktu. Branża e-commerce jest obecnie niezwykle konkurencyjna, jednak odpowiednio … Czytaj dalej

Remarketing – dlaczego warto z niego korzystać?

  Czy zdarza się, że chwilę po przeglądaniu konkretnych produktów lub stron internetowych wyświetlają Ci się reklamy związane z tą treścią? Jeśli tak, to jesteś odbiorcą remarketingu. Obecnie jest to jedno z popularniejszych narzędzi, które otwiera firmom nowe możliwości skutecznej komunikacji z potencjalnymi klientami. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, co to remarketing i w jaki sposób … Czytaj dalej

Przyjazny adres URL, czyli jaki?

  Adresy URL są jednym z podstawowych elementów świata online. To właśnie dzięki nim możliwe jest łatwe poruszanie się po przestrzeni internetowej, a także udostępnianie stron innym osobom. Warto jednak pamiętać o tym, że adresy URL powinny być odpowiednio zoptymalizowane. W ten sposób będą pozytywnie postrzegane nie tylko przez Twoich odbiorców, ale i roboty wyszukiwarki. … Czytaj dalej