Wdrożenie Google Analytics 4

Bądź na bieżąco z zachowaniem użytkowników na Twojej stronie dzięki GA4!

Czym jest Google Analytics 4?

Google Analytics 4 (GA4) to narzędzie analityczne, które umożliwia śledzenie i analizowanie ruchu na stronach internetowych. Jest to nowa odsłona popularnego narzędzia Universal Analytics. Od 1 lipca 2023 roku starsza wersja przestała jednak przetwarzać dane. Wdrożenie Google Analytics 4 jest więc kluczowym krokiem dla utrzymania ciągłości monitorowania analityki, a także skorzystania z nowoczesnych funkcji i usprawnień. Jest to narzędzie przeznaczone dla każdego, kto posiada swoją stronę – niezależnie, czy prowadzisz firmę usługową, czy biznes e-commerce.

Jedną z głównych zmian w GA4 jest typ zbieranych danych – narzędzie używa danych opartych na zdarzeniach, a nie sesjach. Oznacza to, że masz możliwość monitorowania konkretnych akcji podejmowanych na Twojej stronie przez użytkowników. Dzięki temu jesteś w stanie szczegółowo analizować zachowania swoich potencjalnych klientów i dostosowywać do nich swoją strategię. Google Analytics 4 zapewnia również lepsze raportowanie w czasie rzeczywistym czy tworzenie bardziej precyzyjnego remarketingu.

GA4

Informacje dostarczane przez GA4

Google Analytics 4 dostarcza szereg cennych informacji, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć działania podejmowane przez innych na Twojej stronie internetowej. Narzędzie oferuje wiele rozbudowanych raportów oraz umożliwia śledzenie różnych parametrów. Odpowiednia konfiguracja, według indywidualnych potrzeb, jest zatem podstawą efektywnego korzystania z GA4.

Co ważne, dane dostarczane przez GA4 można filtrować według dat. Pozwala to na łatwe śledzenie i porównywanie zachodzących zmian. Dzięki temu możesz zauważyć np. okresowe wzorce w ruchu na stronie, co jest szczególnie ważne dla branż podlegających sezonowości.

Z Google Analytics 4 dowiesz się m.in.:

• które podstrony cieszą się największą popularnością,
• z jakich źródeł trafiają do Ciebie użytkownicy,
• jak długo wyświetlane są poszczególne podstrony,
• z jakich urządzeń korzystają Twoi odwiedzający,
• jakie zdarzenia zostały podjęte przez użytkowników,
• jaki przychód wygenerowała Twoja witryna,
• jak wygląda ścieżka zakupowa Twoich klientów.

Proces wdrożenia GA4 w Vilaro

Nasi specjaliści doskonale znają specyfikę Google Analytics 4. Posiadają doświadczenie we wdrażaniu tego narzędzia dla wielu branż. Pozwól więc, że wesprzemy Cię w konfiguracji ustawień, tak aby odpowiadały Twoim indywidualnym celom biznesowym. Przekaż wdrożenie GA4 profesjonalistom Vilaro i zbieraj dokładniejsze dane!

W ramach usługi wdrożenia Google Analytics 4 w Vilaro zapewniamy m.in:

kompleksowy brief, podczas którego omówimy wspólnie Twoje oczekiwania i cele

określenie konkretnych wskaźników pomiarowych oraz wymaganych ustawień

stworzenie od podstaw Twojego konta Google Analytics 4

przekazanie Ci pełnego dostępu administracyjnego do konta

konfigurację ustawień według Twoich indywidualnych potrzeb – np. zdarzenia, spersonalizowane raporty, eksploracje

wskazanie wprowadzonych zmian oraz wytłumaczenie podstawowych funkcji narzędzia

Dlaczego Vilaro?

Od lat specjalizujemy się w rozwiązaniach marketingowych opartych na platformie Google. Przez ten czas poznaliśmy bardzo dobrze dostępne narzędzia i systemy. Rozumiemy specyfikę Google Analytics 4 i wiemy, jak ją odpowiednio wykorzystać – zarówno w przypadku e-commerce, jak i innych typów biznesu. Zapewniamy nie tylko kompleksowe wdrożenie, ale także doradztwo. Jeśli zauważymy potencjał płynący z ewentualnej dodatkowej usługi, z chęcią zaproponujemy Ci wsparcie w tym obszarze.

W Vilaro stawiamy na indywidualne podejście. Chcemy poznać Twój biznes i zrozumieć, co jest dla Ciebie ważne. Na tej podstawie będziemy w stanie zaprojektować odpowiednią strategię wdrożenia Google Analytics 4, tak aby konfiguracja wspierała Twoje konkretne cele – poprawnie zebrane dane to w końcu potężne narzędzie. Nie trać zatem czasu na próby i błędy. Postaw na współpracę ze specjalistami Vilaro!

“Vilaro bardzo dobrze zrozumiało specyfikę naszego rynku. Zmiana kampanii oraz dobranie odpowiednich narzędzi wpłynęło na spodziewany wzrost konwersji. Należy podkreślić konsekwencję pracowników w tworzeniu strategii Google Ads oraz bardzo dużą wartość sugestii, które przyczyniły się do osiągnięcia efektów.”

~ Paweł Dzierżak, Dyrektor Camp Leaders Polska

“Stabilne wyniki sprzedażowe we Francji pozwoliły mi uruchamiać kolejne rynki dla produktów marki Jukki, które obecnie sprzedajemy w większości krajów europejskich. Polecam współpracę z Vilaro sklepom internetowym, które chcą sprzedawać więcej swoich produktów dzięki promocji w Google.”

~ Grzegorz Petruczynik, właściciel Jukki

 

Co mówią o nas klienci?

Czym wyróżniamy się na rynku?

bieżący kontakt
i wsparcie

Współpraca z Vilaro opiera się na regularnym kontakcie. Zapewniamy bezpośrednie wsparcie dedykowanego specjalisty, który poprowadzi Cię przez cały proces wdrożenia GA4. Odpowie na Twoje pytania i rozwieje wątpliwości.

doświadczenie
i know-how

Usługi i narzędzia od Google nie stanowią dla nas żadnej tajemnicy. Prowadzimy projekty w tym środowisku już od wielu lat. Wiemy, co dobrze sprawdzi się w konkretnym przypadku i umiemy doradzać optymalne rozwiązania.

zrozumienie potrzeb

Twoje potrzeby i zdanie stawiamy na pierwszym miejscu. Chcemy, aby nasze usługi realnie wspierały rozwój Twojego biznesu. Dlatego projektujemy indywidualnie dopasowane rozwiązania – nie korzystamy z oklepanych schematów.

pełna transparentność

Zawsze na bieżąco informujemy o wprowadzanych zmianach. Zapewniamy również pełny dostęp do konta GA4, więc nie musisz się niczego domyślać. Jeśli coś jest dla Ciebie niezrozumiałe, z chęcią Ci to wyjaśnimy.

Optymalizacja i elastyczność

Wiemy, jak ważne jest szybkie reagowanie na zmieniającą się sytuację w Google Ads. Stale monitorujemy efektywność Twojej kampanii i dopasowujemy zmienne, by maksymalizować wyniki.

Pełna transparentność

Oprócz tego, że masz możliwość bieżącego monitoringu swojej kampanii na koncie Google Ads, zapewniamy comiesięczny raport zawierający podsumowanie prac z tego okresu. Uwzględniamy w nim także zakres prac zaplanowanych na kolejny miesiąc, dlatego zawsze wiesz, czego możesz się spodziewać w najbliższym czasie.

Dopasowana oferta poprzedzona bezpłatną analizą

Każda kampania wyceniana jest przez nas indywidualnie. Jej koszt szacujemy na podstawie analizy wykonanej wcześniej przez specjalistę, dlatego opieramy się na realnej pracy przynoszącej efekty. Chcemy, aby nasze działania były mądrze zaplanowane, a nasza propozycja odzwierciedlała to, czego faktycznie potrzebujesz.

Doświadczenie w wielu branżach

Od wielu lat współpracujemy z klientami z różnych branż. Dlatego wiemy, jakich formatów reklamowych użyć w konkretnych przypadkach – np. co sprawdzi się lepiej, a z czego zrezygnować już na starcie. Znajomość mechanizmu ustalania wyniku jakości pozwala uzyskiwać wyższe pozycje przy niskich stawkach za kliknięcia.

Opieka i stały kontakt

Oprócz tego, że masz stały dostęp do wyników Twojej kampanii, możesz także zwrócić się do nas z każdym pytaniem i wątpliwością. Do projektu na stałe przypisany jest specjalista opiekun, który będzie wiedział, jak Ci pomóc. Rozmawiasz więc z osobą mającą styczność z Twoim biznesem każdego dnia.

 
 
 

Jak wygląda nasza współpraca?

  • 1
    Rozmowa
  • 2
    Analiza i oferta
  • 3
    Umowa
  • 4
    Onboarding
  • 5
    Działamy!
  • 6
    Efekty
 

Rozmowa

Na samym początku chcemy poznać Twoją działalność, cele biznesowe i oczekiwania. Pozwala nam to dopasować usługę do Twoich potrzeb. Dobra rozmowa to najlepsze rozpoczęcie każdej współpracy.

Analiza i oferta

Analizujemy kondycję Twojej strony i potencjał wyszukiwania Twojego produktu. Przedstawiamy Ci nasz pomysł na działania reklamowe. Konstruujemy propozycję tak, aby zapewnić Ci najlepsze wyniki.

Umowa

Omawiamy wspólnie każdy punkt umowy i rozwiewamy ostatnie wątpliwości. Kiedy Ty dajesz nam zielone światło – my działamy! Po podpisaniu umowy kontaktuje się z Tobą nasz specjalista i wdrażamy projekt w życie.

Onboarding

Pora na wstępną rozmowę ze specjalistą, który będzie opiekował się Twoimi działaniami reklamowymi. Ty opowiesz, na czym Ci zależy, my opowiemy o tym, jak będzie wyglądać każdy etap prowadzenia reklamy w Google.

Działamy!

Rozpoczynamy prace nad pozyskaniem ruchu z płatnych wyników wyszukiwania. W odpowiedni sposób budujemy strukturę kampanii Google Ads (kampanie, grupy reklam, targetowanie, treści reklamowe, definiowanie odbiorców).

Efekty i optymalizacja

Mierzymy i analizujemy skuteczność poszczególnych reklam, aby zwiększać szansę na konwersję. Co miesiąc otrzymasz raport działań reklamowych Google z informacjami o wykonanych krokach oraz nasze wnioski do dalszych działań.

Nasze usługi w zakresie SEM

Chcesz wiedzieć więcej?

Wyślij swoje dane, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h

Krystian Tylec
Marketing Consultant

 

730 350 571
k.tylec@vilaro.pl

 




    Twoje dane są bezpieczne.