Makrootoczenie firmy
Makrootoczenie firmy to zbiór szeroko pojętych czynników zewnętrznych, które wpływają na działalność przedsiębiorstwa, ale na które firma nie ma bezpośredniego wpływu. Są to elementy kształtujące … Czytaj dalej
Makrootoczenie firmy to zbiór szeroko pojętych czynników zewnętrznych, które wpływają na działalność przedsiębiorstwa, ale na które firma nie ma bezpośredniego wpływu. Są to elementy kształtujące … Czytaj dalej
Mikrootoczenie firmy to zbiór czynników zewnętrznych, które bezpośrednio wpływają na jej działalność operacyjną i strategiczną. W odróżnieniu od makrootoczenia, które obejmuje szerokie aspekty gospodarcze, prawne … Czytaj dalej
SWOT to metoda analizy strategicznej wykorzystywana np. w biznesie, marketingu i zarządzaniu. Pozwala ocenić sytuację firmy, produktu, projektu lub nawet jednostki, wskazując czynniki wpływające na … Czytaj dalej