Widoczność strony od podstaw: +6200% wzrostu fraz w TOP 10 Google Case Study Rzeczoznawca Majątkowy Paweł Piechota

O Kliencie

Rzeczoznawca Majątkowy Paweł Piechota oferuje profesjonalne i rzetelne usługi w zakresie wyceny nieruchomości (domów, mieszkań, działek) na terenie Lublina i okolic. W swojej pracy skupia się na najwyższej jakości i precyzyjność analiz, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.

Efekty współpracy

+6200%
Wzrostu widoczności fraz w TOP 10
+3200%
Wzrostu widoczności fraz w TOP 3
50+ ⮕ 1
Pozycja na frazę "rzeczoznawca Chełm"

Klient o współpracy:

Współpraca z firmą Vilaro w zakresie usług SEO okazała się niezwykle owocna i satysfakcjonująca. Zespół wykazał się wysokim poziomem profesjonalizmu, elastycznością oraz dogłębną znajomością aktualnych trendów i skutecznych strategii pozycjonowania stron internetowych.

Już po kilku miesiącach współpracy zauważyliśmy znaczną poprawę widoczności naszej witryny w wynikach wyszukiwania, co przełożyło się na wzrost ruchu oraz zainteresowania ofertą. Na szczególne uznanie zasługuje także stały kontakt, przejrzystość działań oraz indywidualne podejście do naszych potrzeb i celów biznesowych. Z pełnym przekonaniem rekomendujemy Vilaro jako rzetelnego partnera w zakresie SEO.

Paweł Piechota

Początek współpracy

Nasza współpraca SEO rozpoczęła się w grudniu 2022 roku i trwała 10 miesięcy, jednak po pewnym czasie została ona wstrzymana z powodów niezależnych od naszej agencji (decyzja Klienta). Od sierpnia 2024 roku Klient postanowił ponownie wrócić do nas, dostrzegając wartość w długofalowej strategii SEO.

Wznowienie współpracy miało na celu nie tylko utrzymanie wcześniej wypracowanych efektów, ale też zwiększenie widoczności strony na nowe frazy kluczowe.

Początkowo strona piechotawyceny.pl nie posiadała wdrożonych praktycznie żadnych optymalizacji SEO. Witryna cechowała się m.in.:

  • Niepoprawną strukturą linków wewnętrznych,
  • Małą ilością aktualnych treści, które mogłyby wspierać wyświetlanie się witryny w wynikach organicznych,
  • Ogólna słabą wydajnością witryny, szczególnie na urządzeniach mobilnych,
  • Błędną strukturą nagłówków Hx,
  • Brakiem zoptymalizowanych treści – zarówno o charakterze informacyjnym, jak i sprzedażowym,
  • Niepoprawnie wdrożonym certyfikatem SSL,
  • Brakiem klikalnego adresu mailowego czy numeru telefonu (w tym w zakładce kontakt).

 

Podjęte działania 

Na początku naszej współpracy skoncentrowaliśmy się głównie na eliminacji wymienionych błędów technicznych i zwiększeniu rozpoznawalności na rynku lubelskim.

Zrealizowaliśmy działania SEO, które miały na celu pozycjonowanie strony na kluczowe frazy, takie jak „rzeczoznawca majątkowy Lublin” oraz „wycena nieruchomości Lublin”.

Dzięki optymalizacji i dostosowaniu treści strony do lokalnych zapytań osiągnęliśmy bardzo pozytywne rezultaty. Efektem naszych działań było osiągnięcie pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania dla wspomnianych fraz.

 

Po wznowieniu współpracy postanowiliśmy rozszerzyć zakres działań SEO, wychodząc poza rynek lubelski i skupiając się na dotarciu do nowych regionów, takich jak województwa podkarpackie oraz świętokrzyskie.

Aby dotrzeć do miejscowości takich jak Rzeszów, Kielce, Zamość, Przemyśl, Chełm czy Puławy konieczne było stworzenie dedykowanych landing page’ów. W ramach naszej strategii SEO opracowaliśmy 24 nowe podstrony ofertowe. Każda z nich została zoptymalizowana pod kątem lokalnych fraz, co pozwoliło na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb użytkowników w każdym z tych miast.

 

Przykład dedykowanej podstrony na Rzeszów

 

W ramach dodatkowych optymalizacji zaktualizowaliśmy także m.in. formularz kontaktowy na każdej z nowych podstron, aby był bardziej funkcjonalny i dostosowany do współczesnych oczekiwań użytkowników. Wprowadziliśmy również ulepszenia na starszych podstronach ofertowych, dodając nowe elementy wizualne oraz gwiazdki ocen, aby zwiększyć zaangażowanie i zaufanie użytkowników.

Element wspierający konwersję

 

Oprócz optymalizacji na stronie skupiliśmy się również na zbudowaniu zdywersyfikowanej sieci linków zewnętrznych. W ramach tego zrealizowaliśmy ponad 20 publikacji zewnętrznych – na portalach, które są tematycznie powiązane z witryną (budowa, nieruchomości), ale również skupiających czytelników z wybranych przez nas miejscowości.

Przykłady naszych publikacji zewnętrznych:

  • https://pieknydom24.pl/wycena-mieszkan-i-domow-najwazniejsze-informacje-dla-wlascicieli
  • https://ekstrabudowa.pl/co-wplywa-na-wycene-mieszkan-kluczowe-czynniki-decydujace-o-wartosci-nieruchomosci/
  • https://budowaporady.pl/dlaczego-wycena-nieruchomosci-jest-kluczowa-przy-sprzedazy-i-kupnie-mieszkania
  • https://magazyn-budowa.pl/czynniki-wplywajace-na-wycene-nieruchomosci-co-bierze-pod-uwage-rzeczoznawca-majatkowy/

 

Efekty współpracy

Systematyczne wzrosty widoczności strony piechotawyceny.pl zaczęły pojawiać się już w pierwszych miesiącach współpracy. Po ponownym podjęciu współpracy (sierpień 2024) wyniki zaczęły się umacniać i ponownie rosnąć.

Porównując grudzień 2022 do kwietnia 2025, wzrosty fraz wyglądają następująco:

TOP 3: +3200%

TOP 10: +6200%

TOP 50: +1236%

 

Porównując sierpień 2024 do kwietnia 2025, również widzimy dynamiczne wzrosty:

TOP 3: +371%

TOP 10: +232%

TOP 50: +63%

 

Wzrosty widoczności strony na poszczególne frazy – grudzień 2022 vs. kwiecień 2025

 

Poniższy wykres sieci linków zewnętrznych również bardzo dobrze odzwierciedla systematyczność naszej pracy w obszarze SEO.

 

Nasza współpraca przyczyniła się nie tylko do poprawy widoczności strony piechotawyceny.pl, ale również wzrostu telefonów i wypełnionych formularzy Klienta.

Chcesz rozwinąć swój biznes? To proste!

Zacznij od umówienia się na konsultację, poznamy Twoją firmę i wspólnie określimy strategię działań. Jesteś gotowy na wzrost?

Umów konsultację!

Zacznij z Vilaro


Kluczowe dla osiągnięcia wyniku:

  • Kompleksowa eliminacja błędów optymalizacyjnych na stronie,
  • Wdrożenie elementów wspierających konwersję,
  • Przygotowanie i zoptymalizowanie dedykowanych podstron na kolejne lokalne rynki,
  • Przemyślana strategia link buildingowa z publikacjami na powiązanych tematycznie portalach,
  • Bieżąca weryfikacja uzyskiwanych wyników i proponowanie kolejnych optymalizacji,
  • Regularny kontakt z Klientem.