Jak z sukcesem sprzedać domy po prawie 1 mln zł? Połączenie Google Ads i Facebook Ads Case study Haaly

O Kliencie

Nasz Klient Haaly zaprojektował i zbudował osiedle przy ul. Skowronkowej w Lublinie, które składa się z 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych dwulokalowych. Domy mądrze zbudowane – to hasło towarzyszące grupie architektów z Haaly. Zespół kładzie nacisk zarówno na funkcjonalność, jak i estetykę, czyli elementy wpływające pozytywnie na komfort użytkowania lokali przez mieszkańców.

Haaly wierzy, że dobrze zaprojektowane domy są w stanie stworzyć prawdziwą społeczność. W związku z tym specjaliści dokładają wysiłku, by wszystkie detale spełniały oczekiwania klientów.

Kluczowe liczby

ponad 7 000
konwersji wygenerowanych z kampanii
28
sprzedanych lokali mieszkalnych
prawie 1 mln zł
cena jednej nieruchomości

Klient o współpracy:

Współpraca z agencją marketingową była dla nas niezwykle satysfakcjonująca. Doceniamy ich profesjonalizm i szybką reakcję na powstające problemy, co pozwalało nam utrzymać płynność działań. Znakomita znajomość rynku przez agencję, pozwoliła nam skutecznie dostosować nasze strategie do dynamicznie zmieniających się warunków.

Co więcej, ich umiejętność kreowania wizerunku w internecie, na wysokim poziomie, zdecydowanie przyczyniła się do wzrostu naszej widoczności online. Pełen profesjonalizm, zaangażowanie i skuteczność sprawiają, że zdecydowanie polecamy tę agencję marketingową.

Karol Ochal, Haaly

Początek współpracy

Współpracę z Haaly rozpoczęliśmy w październiku 2022 roku. Nasz Klient nie prowadził wcześniej żadnych kampanii reklamowych. Po przeprowadzeniu briefu i zbadaniu potrzeb ustaliliśmy dwa główne cele naszej współpracy:

  • zwiększenie świadomości użytkowników i zapoznanie ich z nową inwestycją Osiedle Skowronkowa,
  • efektywną sprzedaż lokali mieszkalnych.

Postawiliśmy więc na dywersyfikację działań obejmującą Google Ads i Meta Ads. Obszar kampanii ustalony został na Lublin i okolice do 90 km.

 

Podjęte przez nas działania:

Na samym początku zaczęliśmy od dogłębnego zapoznania się z rynkiem, na którym funkcjonować miała reklama. Poznaliśmy zapotrzebowanie na mieszkania/domy na obszarze Lublina i okolic. Zweryfikowaliśmy również działania konkurencji, żeby móc wyjść im naprzeciw.

Pożądaną przez nas sytuacją było pozyskanie kontaktu od potencjalnie zainteresowanego klienta – w formie wypełnionego formularza, kontaktu telefonicznego lub też maila. Wdrożyliśmy pomocniczo usługę Callback24, która umożliwia oddzwanianie po pozostawieniu przez użytkownika swojego numeru telefonu w odpowiednim miejscu.

W ramach Google Ads wybraliśmy 3 kanały pozyskiwania zimnego ruchu, które były początkiem naszego lejka sprzedażowego:

  • Google Display Network – kampanię banerową,
  • kampanię na YouTube,
  • kampanię generującą popyt.

Kolejnym etapem stworzonego przez nas lejka sprzedażowego były:

  • dwa wyszukiwania precyzujące, na jakich słowach kluczowych zależy nam najbardziej,
  • reklama Performance Max o największej zdolności do “dopinania” pożądanej konwersji.

Przeprowadziliśmy dogłębny research słów kluczowych. Nasz Klient dostarczył niezbędne grafiki i zasoby do kampanii. Następnie wdrożyliśmy wymienione wcześniej typy reklam.

 

Przykład reklamy wyświetlanej na YouTube:

https://www.youtube.com/watch?v=TBDMAYx1mu8

Przykłady wyglądu reklamy Performance Max:

 

 

W przypadku kampanii Meta Ads również zbudowaliśmy przemyślany lejek. Jego podstawą była kampania na ruch, która nie była konkretnie sprecyzowana, co do rodzaju odbiorców. Facebook, na podstawie użytkowników klikających reklamę, miał za zadanie ustawić algorytm pod osoby o odpowiednim profilu zainteresowań. W ten sposób kampania mogła zainteresować oferowanymi nieruchomościami odpowiednią grupę docelową.

Częścią sprzedażową lejka była kampania ukierunkowana na pozyskiwanie formularzy błyskawicznych. Ten rodzaj kampanii pozwolił na szybkie pozyskiwanie kontaktu (numeru telefonu/adresu e-mail) od zainteresowanych użytkowników.

Nasz lejek na Facebooku zamykała kampania remarketingowa. Wyświetlała się ona użytkownikom, którzy odwiedzili stronę haaly.pl, ale nie dokonali pożądanej konwersji.

 

Efekty:

Dzięki kontaktom pozyskanym z naszych reklam Klient sprzedał wszystkie swoje dostępne nieruchomości. Marka Haaly, która nie była wcześniej zbyt dobrze znana, zdobyła również rozgłos wśród lokalnej społeczności.

Od początku naszej współpracy (październik 2022 r.) nasze kampanie w Google i na Facebooku wygenerowały łącznie ponad 7 000 konwersji. Dzięki tak ogromnej bazie zainteresowanych użytkowników zespół Haaly był w stanie wyselekcjonować najbardziej cenne leady, które przełożyły się następnie na domknięcie sprzedaży.

Firma Haaly jest doskonałym przykładem, że kampanie Google Ads i Meta Ads są dobrym wyborem również w przypadku sprzedaży droższych dóbr. Odpowiednio przygotowana strategia reklamowa jest podstawą skutecznego docierania do określonej grupy docelowej i osiągania konkretnych celów biznesowych.

Chcesz rozwinąć swój biznes? To proste!

Zacznij od umówienia się na konsultację, poznamy Twoją firmę i wspólnie określimy strategię działań. Jesteś gotowy na wzrost?

Umów konsultację!

Zacznij z Vilaro


Kluczowe dla osiągnięcia wyniku:

  • Zrozumienie potrzeb Klienta i ustalenie konkretnych celów współpracy,
  • Zapoznanie się z lokalnym rynkiem nieruchomości oraz przeprowadzenie dogłębnego researchu słów kluczowych,
  • Zbudowanie kompleksowych lejków sprzedażowych, które obejmowały dwa kanały reklamowe i różne typy kampanii,
  • Bieżące monitorowanie i optymalizowanie kampanii,
  • Regularna i bezpośrednia współpraca z zespołem Haaly.