Jakie możliwości oferuje Ci narzędzie Callback24 i jak w prosty sposób możesz je zintegrować?

Jeżeli zależy Ci na zwiększeniu Twojej skuteczności w działaniu oraz pozyskaniu większej ilości leadów w postaci kontaktu telefonicznego od potencjalnych klientów, to Callback24 jest jak najbardziej stworzony dla Ciebie! W dzisiejszym artykule przedstawiamy najważniejsze zalety tego narzędzia oraz instruktaż jego integracji z Google Analytics. Zachęcamy do lektury!

W  jaki sposób Callback24 wspomaga pozyskanie klientów?

Przy wykorzystaniu Callback 24 każdy użytkownik, który trafia na Twoją witrynę, uzyskuje natychmiastową możliwość pozostawienia swojego kontaktu telefonicznego. Otrzymuje także dwie dodatkowe opcje skontaktowania się z Twoją firmą poprzez widget słuchawki na stronie oraz pop-up.

1. Widget słuchawki na stronie –  jeżeli użytkownik trafia twoją witrynę, automatycznie wyświetli mu się  w spersonalizowany i intuicyjny widget umożliwiający błyskawiczny kontakt.

 

2. Pop-up – pozwala na pozostawienie numeru telefonu oraz wybór odpowiedniego dla klienta terminu. Pojawia się po kliknięciu widgetu słuchawki lub po określonym czasie spędzonym na stronie. Taka opcja pozwala pozyskać klientów przez całą dobę, nawet poza godzinami pracy Twojej firmy, co może przyczynić się do wzrostu konwersji o średnio 15%.

 

Jakie są dodatkowe zalety Callback24?

  • Wpływ na Customer Experience – dzięki rejestrowaniu nagrań oraz dogłębnej analizie  prowadzonych rozmów będziesz w stanie poprawić jakość obsługi klienta.

 

  • Dostaniesz dedykowane narzędzie marketingowe, które pozwoli Ci znacznie ułatwić proces sprzedaży oraz obsługę klienta.

 

  • Możliwość automatyzacji procesów sprzedażowych poprzez API i integrację. Dodatkowo dzięki temu, że dane klientów będą w jednym miejscu, będziesz w stanie wykorzystać je w kampaniach marketingowych i na bieżąco badać ich skuteczność.

 

  • Znakomita jakość połączeń oraz możliwość zapisania historii połączeń z zachowaniem odpowiedniej hierarchii.

 

  • W panelu Callback24 możesz dostać komunikat o tym, czy zrealizowano połączenie z potencjalnym klientem. Jeżeli prowadzisz działanie marketingowe poprzez kampanie płatne Google Ads, Facebook Ads czy działania organiczne, będziesz w stanie uzyskać informacje dotyczące źródła każdego z pozyskanych numerów telefonów.

 

Jak zintegrować Callback24 z Google Analytics za pomocą Google Tag Managera?

1. Po stworzeniu konta oraz usługi w panelu Callback24 wejdź w zakładkę Usługi, następnie przejdź do Integracji. Znajdziesz tutaj dedykowane opcje w tym także Google Analytics.

 

2. Wybierz opcję integracji, z której korzysta Twoja strona. W tym miejscu zaznacz opcję Google Tag Manager.

 

3. Callback24 przygotował dla Ciebie gotowy zestaw tagów dedykowany do Google Tag Managera. Wystarczy, że wejdziesz w link: https://callback24.pl/jak-wdrozyc-sledzenie-polaczen-za-pomoca-callback24-w-google-analytics/ i klikniesz przycisk Pobierz tagi Callback24 do GTM!

 

4. Pobierz i rozpakuj dedykowany plik i przejdź do panelu Google Tag Manager. Następnie kliknij zakładkę Administracja i przejdź do Importu kontenerów.

 

5. Załącz pobrany plik do zaimportowania, następnie wybierz opcję obszaru importowania Scal oraz opcję Zmień nazwy sprzecznych tagów reguł i zmiennych. Następnie kliknij przycisk Potwierdź.

 

6. W zaimportowanych tagach należy wejść w każde ze zdarzeń i w sekcji ustawienia Google Analytics wybrać kod śledzący naszego GA. Następnie opublikuj wprowadzone zmiany w GTM i sprawdź, czy tagi związane z Callback24 poprawnie się uruchamiają.

Jeżeli tak, to udało ci się zintegrować narzędzie Callback24 z Google Analytics.

 

7. Jeżeli chcesz mierzyć zdarzenia także w GA4, jest to jak najbardziej możliwe. Wystarczy, że w Google Tag Manager dodasz nowy tag jako zdarzenie GA4, nazwiesz odpowiednio zdarzenie np. call_later_callback24 i zastosujesz tę samą regułę, którą wykorzystano w zdarzeniu GA.

 

8. Jeżeli udało Ci się zintegrować narzędzie Callback24, to możesz już spokojnie czekać na zwiększającą się ilość pozyskanych kontaktów. Mało tego, będziesz mieć możliwość na bieżąco śledzić i szczegółowego analizować swoje wyniki zarówno w Google Universal, jak i GA4.

Pomoc w zakresie Callback24

Masz pytania lub nie udało Ci się zintegrować narzędzia Callback24? A może dopiero chcesz wprowadzić tę usługę do swojej witryny? Jesteśmy w stanie Ci pomóc, skontaktuj się z nami!

Chcę skorzystać z pomocy i uzyskać więcej informacji!

Agata Witek

Agata Witek

Content Specialist w Vilaro

Dbam o strategię contentowo-marketingową firmy - projektuję różnego rodzaju teksty na stronę www, treści na social media, tworzę komunikację zewnętrzną.
Napiszę artykuł, przygotuję grafikę i z chęcią opowiem Ci o najnowszych trendach na TikToku.