Chcesz wykorzystać kupon Google Ads na 1200 zł? Sprawdź jak! 

 

Czy zastanawiałeś się, dlaczego Google Ads jest narzędziem, które od lat przyciąga uwagę marketerów i przedsiębiorców na całym świecie? Prawdopodobnie dlatego, że jest to obecnie jedna z najskuteczniejszych i najpotężniejszych platform reklamowych dostępnych w internecie. Google Ads pozwala docierać do potencjalnych klientów we właściwym miejscu, dokładnie wtedy gdy są gotowi na zakup. Oprócz tego system wspiera swoich reklamodawców m.in. poprzez dodatkowe promocje – nad jedną z nich dzisiaj się skupimy.

Czy wiesz, że Google oferuje możliwość uzyskania dodatkowego budżetu reklamowego o wartości nawet 1200 zł? By otrzymać tę kwotę, należy jednak spełnić kilka warunków. W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, w jaki sposób możesz skorzystać z tej specjalnej oferty. Nie zwlekaj i dowiedz się, jak zdobyć cenny kupon Google Ads!

Czym jest kod promocyjny od Google?

Prowadzone za pośrednictwem Google Ads kampanie stanowią zdecydowaną większość przychodów Google. W związku z tym firma stara się zachęcać użytkowników do korzystania ze swojego systemu reklamowego na wiele sposobów. Jednym z nich są różnego rodzaju promocje lub kupony rabatowe.

Zazwyczaj są to dodatkowe kwoty pieniężne, które zasilają budżet reklamowy. Uzyskać je można właśnie za pomocą konkretnych kodów do wpisania na koncie. Należy jednak pamiętać, że tego typu promocje posiadają określone warunki, a także są ograniczone czasowo. Warto zatem bliżej zapoznać się z możliwościami oferowanymi przez Google Ads, tak aby nie przegapić dostępnych okazji.

Komu przysługuje kod w Google Ads?

Kupony promocyjne Google Ads dostać można na dwa sposoby:

  • współpracując z agencją marketingową, która ma status Partnera Google i prowadzi kampanie reklamowe w Google Ads,
  • zakładając samodzielnie swoje konto Google Ads.

Kampanie prowadzone przez certyfikowanych specjalistów mogą być jednak bardziej opłacalne. Oprócz fachowego wsparcia otrzymać możesz bowiem również kupon na dodatkowy budżet w Google Ads o wysokości nawet 1200 zł.

Promocja Google na 1200 zł obejmuje kilka ważnych warunków, które należy mieć na uwadze, m.in.:

  • reklamodawca musi założyć konto Google Ads po raz pierwszy,
  • kampania musi zacząć wydawać pieniądze 14 dni od momentu utworzenia konta,
  • reklamodawca musi posiadać adres rozliczeniowy w Polsce,
  • promocyjna kwota może zostać wykorzystana jedynie na pokrycie przyszłych kosztów reklamy. Środki są wydawane automatycznie i nie można ich odłożyć na później.

Jak uzyskać kupon promocyjny na 1200 zł?

Od początku lutego 2022 roku Google oferuje nowym reklamodawcom kod promocyjny o wartości 1200 zł. Aby uzyskać kupon o tej wysokości, musisz podjąć kilka kroków:

1. Nawiąż współpracę z agencją, która posiada status Partnera Google (np. Vilaro),

2. We współpracy z agencją załóż swoje konto Google Ads,

3. Rozpocznij kampanię,

4. W ciągu 60 dni swojej pierwszej kampanii wydaj określony budżet – wynosi on przynajmniej równowartość promocji, czyli 1200 zł.

5. Bonusowa kwota zostanie automatycznie dodana na Twoje konto w przeciągu kolejnych 35 dni.

Współpracując z agencją marketingową, nie musisz martwić się technicznymi kwestiami, takimi jak np. zakładanie konta. Dobry specjalista Google Ads zadba o kompleksową konfigurację, wyjaśni Ci cały proces oraz pokieruje przez poszczególne etapy.

Jak skorzystać ze swojego własnego kodu promocyjnego?

Jeśli otrzymałeś od Google inny kod promocyjny, możesz go wpisać samodzielnie w odpowiednim polu na swoim koncie Google Ads. Poniżej przedstawiamy, jak to zrobić krok po kroku.

1. Zaloguj się na swoje konto Google Ads,

2. W pasku menu po lewej stronie najedź na sekcję “Płatności”, a następnie kliknij opcję “Promocje

3. Naciśnij niebieską ikonkę z plusem,

4. Wpisz w dostępnym polu swój kod promocyjny i naciśnij “Wyślij”.

Inne ważne informacje na temat kuponów promocyjnych Google 1200 zł

  • Czy z kuponu Google można korzystać kilka razy?

Każdy reklamodawca może jednorazowo skorzystać z tego rodzaju kuponu. Promocja dotyczy tylko nowych kont. Należy jednak zaznaczyć, że kilkukrotne ich zakładanie nie ma sensu. W ten sposób tracić będziesz dane z kampanii z poprzedniego konta lub dostaniesz bana od Google.

 

  • Jak długo ważny jest kupon Google Ads?

Dodana do konta kwota promocyjna wygasa po 60 dniach.

 

  • Czy trzeba wydać dokładnie 1200 zł?

Aby uzyskać dodatkową kwotę 1200 zł, musisz wydać dokładnie taki budżet. Jeśli jednak przez 60 dni nie uda Ci się przeznaczyć takiej kwoty, Twój kupon nie przepadnie. Przykładowo, jeśli zdążysz wydać 800 zł, tyle będzie wynosiła również Twoja promocja.

 

  • Czy kupon można przekazywać innym?

Kupony są przypisane do konkretnych kont reklamowych, dlatego nie można ich nikomu przekazywać lub sprzedawać.

 

  • Czy kupony promocyjne Google Ads się łączą?

Kupon na 1200 zł nie łączy się z innymi promocjami. Jeśli chcesz z niego skorzystać, musisz upewnić się, że nie aktywowałeś żadnego innego kodu.

Reklamuj się z zaufanym Partnerem Google

Vilaro już od kilku lat spełnia wszystkie wymagania niezbędne do posiadania statusu Partnera Google. Oznacza to, że jako agencja marketingowa skutecznie zarządzamy kampaniami reklamowymi naszych klientów, tak aby przynosiły satysfakcjonujące wyniki. Dzięki temu statusowi jesteśmy w stanie przyznać naszym nowym klientom kupon promocyjny o wartości 1200 zł.

Jeśli nie korzystałeś wcześniej z systemu Google Ads, natrafiła Ci się idealna okazja. Nawiąż z nami współpracę, rozpocznij kampanię i otrzymaj dodatkowy budżet na kolejne działania reklamowe. Przekonaj się, jak możemy pomóc Ci osiągać konkretne cele biznesowe, które teraz mogą wydawać się niemożliwe do zrealizowania. Postaw na doświadczony zespół certyfikowanych specjalistów Google Ads!

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kuponu Google Ads? Masz pytania na temat współpracy z Vilaro? Skontaktuj się z nami, rozwiejemy Twoje wszystkie wątpliwości!

Umów się na bezpłatną konsultację!

Agata Witek

Agata Witek

Content Specialist w Vilaro

Dbam o strategię contentową firmy - tworzę różnego rodzaju teksty, a także treści na social media.
Napiszę artykuł, przygotuję grafikę i z chęcią powiem, gdzie brakuje przecinka (nawet jeśli nikt nie pytał). Znam wszystkie najnowsze trendy na TikToku i nie zawaham się ich użyć.