6 błędów wpływających na brak leadów sprzedażowych
Brak leadów sprzedażowych może być poważnym problemem dla firm działających zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Sytuacja ta wynika często z błędów lub … Czytaj dalej
Dowiedz się więcej na temat skutecznego generowania leadów sprzedażowych
Brak leadów sprzedażowych może być poważnym problemem dla firm działających zarówno w modelu B2B, jak i B2C. Sytuacja ta wynika często z błędów lub … Czytaj dalej
Pozyskiwanie leadów jest obecnie kluczowym elementem strategii marketingowych większości firm działających w modelu B2B. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii i sporą konkurencją na rynku, … Czytaj dalej
Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych wpłynął znacząco nie tylko na naszą sferę prywatną, lecz także tą biznesową. Social media stały się bowiem istotnym narzędziem wykorzystywanym w … Czytaj dalej
Jak już przedstawiliśmy w jednym z naszych artykułów, posiadanie konta na LinkedIn oferuje użytkownikom wiele korzyści. Dzisiaj chcemy się jednak skupić na konkretnej możliwości portalu, … Czytaj dalej
LinkedIn jest niezwykle popularną platformą, dzięki której nawiązywać możesz wartościowe relacje zawodowe. Portal ten oferuje jednak o wiele szerszą gamę możliwości w zakresie biznesowym. Wspiera … Czytaj dalej
W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych wręcz nieodłącznym ich elementem jest prowadzenie działań sprzedażowych. Social selling jest niezwykle popularnym rozwiązaniem, gdyż usprawnia docieranie do potencjalnych klientów, … Czytaj dalej