Język korzyści vs. język straty – jak ich mądrze używać?
Nie od dziś wiadomo, że w słowach, którymi się posługujemy, kryje się wielka siła. Język jest w końcu podstawowym narzędziem naszej codziennej komunikacji. Bez … Czytaj dalej
Nie od dziś wiadomo, że w słowach, którymi się posługujemy, kryje się wielka siła. Język jest w końcu podstawowym narzędziem naszej codziennej komunikacji. Bez … Czytaj dalej
Content jest nieodłącznym elementem skutecznego marketingu w internecie. Regularne publikowanie wpisów, artykułów czy case study jest jednym ze sposobów na zainteresowanie użytkownika i zachęcenie go … Czytaj dalej
Obecnie, kiedy konkurencja na rynku jest ogromna, ważne jest, aby każdy element prowadzonej kampanii był w jak największym stopniu dopracowany i skuteczny. W związku z … Czytaj dalej
Zastanawiasz się, czy w 2023 roku opłaca się jeszcze prowadzić bloga firmowego? W dzisiejszym artykule chcemy przekonać Cię, że jak najbardziej warto! Blog może przynieść … Czytaj dalej
Dostępne na stronach internetowych treści są kluczowymi ich elementami. W końcu to dzięki nim firmy mogą przekazywać swoim odbiorcom najważniejsze informacje. Pierwszym krokiem jest oczywiście … Czytaj dalej
Na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce składa się wiele czynników. Niestety jej widoczność może ulec szybkiemu pogorszeniu nawet przez błędy popełnione nieświadomie. Jednym z nich … Czytaj dalej
Tworzysz artykuły, jednak generują one znikomy ruch? Chciałbyś, aby Twoje treści docierały do odpowiednich użytkowników? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi twierdząco na chociaż jedno z tych … Czytaj dalej
Odpowiednia długość tekstu w kontekście pozycjonowania jest często kwestią sporną. Istnieje bowiem wiele odmiennych zdań co do optymalnej ilości znaków czy słów, które powinna zawierać … Czytaj dalej
Content experience, tłumaczony na język polski jako doświadczenie treści, odnosi się do odczuć użytkownika względem dostarczanego contentu. Zagadnienie to nie dotyczy jednak jedynie emocji towarzyszącym … Czytaj dalej
Wpisy na bloga i artykuły sponsorowane są nieodłącznymi elementami działań contentowych większości firm. Pozwalają one m.in. na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, którzy mogą stać … Czytaj dalej