Marketing świąteczny – jak utrzymać sprzedażowy potencjał do końca roku (i dalej)?
Grudzień, Święta, koniec roku – to czas, w którym wszyscy w branży e-commerce (i nie tylko) chcą „ugryźć” swój kawałek tortu. I słusznie, bo to … Czytaj dalej
Grudzień, Święta, koniec roku – to czas, w którym wszyscy w branży e-commerce (i nie tylko) chcą „ugryźć” swój kawałek tortu. I słusznie, bo to … Czytaj dalej
Czwarty kwartał roku to dla wielu firm okres “żniw”. To czas intensywnych kampanii, wzmożonego ruchu w e-commerce i walki o wyniki sprzedaży, które często decydują … Czytaj dalej
Black Friday to jedno z najważniejszych wydarzeń w roku dla e-commerce, kiedy sklepy internetowe przeżywają prawdziwe oblężenie ze strony kupujących. Jak możesz zadbać o swoją … Czytaj dalej
Dwie karty produktu różnią się tylko językiem: „plecak miejski” kontra „plecak na laptop 15,6″ z ochroną RFID”. Każdy, kto pracuje w marketingu, wie, że te … Czytaj dalej
W dobie natłoku treści i reklam konsumenci stają się coraz bardziej obojętni na klasyczne przekazy marketingowe. Tradycyjne kampanie, które traktują wszystkich odbiorców jednakowo, tracą na … Czytaj dalej
Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego Twoje oferty handlowe, w które wkładasz tyle pracy, tak często pozostają bez odpowiedzi? Wielu przedsiębiorców popełnia ten sam błąd – traktują … Czytaj dalej
Instagram w 2025 roku to jedno z głównych narzędzi komunikacji dla marek osobistych i firm prowadzących działalność w internecie. Dobrze prowadzony profil staje się przedłużeniem … Czytaj dalej
Współczesne firmy coraz częściej mierzą się z oczekiwaniami nie tylko klientów, ale i inwestorów, pracowników czy instytucji nadzorczych dotyczącymi zrównoważonego rozwoju. W odpowiedzi na te … Czytaj dalej
W optymalizacji stron internetowych i analityki zachowań użytkowników, mapy ciepła (ang. heatmaps) są jednym z najważniejszych narzędzi. Pozwalają one wizualnie przedstawić, gdzie i jak odwiedzający … Czytaj dalej
Branża marketingowa dynamicznie się rozwija, a wraz z nią zmieniają się wymagania rekruterów i oczekiwania względem kandydatów. CV w marketingu należy przygotować starannie, uwzględniając specyfikę … Czytaj dalej
Reklama, nawet najlepiej zaplanowana, to dopiero początek drogi użytkownika. Ostateczny sukces kampanii zależy nie tylko od kliknięcia w baner czy link sponsorowany, ale przede wszystkim … Czytaj dalej
Webinar (webinarium) to forma spotkania online, która pozwala na jednoczesne przekazywanie wiedzy, angażowanie uczestników oraz budowanie relacji z odbiorcami bez potrzeby fizycznej obecności. Jest to … Czytaj dalej
Czy zdarzyło Ci się kiedyś odnieść wrażenie, że ktoś mówi jedno, a jego zachowanie sugeruje coś zupełnie innego? Albo, że rozmówca nie wypowiedział ani słowa, … Czytaj dalej
E-mail marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych narzędzi komunikacji marketingowej, szczególnie w środowisku B2B. Jego siła wynika z możliwości precyzyjnego dotarcia do odbiorców, wysokiej mierzalności … Czytaj dalej
W świecie marketingu nieustannie mówimy o zachowaniach konsumenckich i wzorcach, które się w nich ujawniają. Chleb powszedni w pracy każdego analityka to próba zrozumienia, jak … Czytaj dalej
Internetowe platformy sprzedażowe stanowią obecnie jeden z najważniejszych kanałów dystrybucji produktów i usług. Ich rosnąca rola w strategiach firm handlowych wynika z możliwości szybkiego dotarcia … Czytaj dalej
Archetypy marki umożliwiają firmom stworzenie silnej i spójnej osobowości, z którą klienci mogą się utożsamiać. Co to jest archetyp? Najprościej mówiąc – pierwowzór postaw i … Czytaj dalej
Wyobraź sobie, że możesz dotrzeć do idealnego klienta, w idealnym momencie, z idealnym komunikatem – i to wszystko automatycznie! Brzmi jak sen? Otóż nie! Dzięki … Czytaj dalej
W biznesie każda decyzja musi być oparta na danych, dlatego umiejętność mierzenia efektywności staje się zasadnicza dla sukcesu organizacji. Niezależnie od branży, wszystkie firmy dążą … Czytaj dalej
Rozwój gospodarki rynkowej i częste zmiany w zachowaniach konsumentów sprawiają, że firmy muszą opierać swoje decyzje na rzetelnych danych. Badania marketingowe stanowią jeden z fundamentów … Czytaj dalej
Marketing MIX to jedna z fundamentalnych koncepcji marketingowych, która umożliwia skuteczne zarządzanie działaniami promocyjnymi, cenowymi, dystrybucyjnymi oraz produktowymi w celu maksymalizacji sprzedaży i budowania przewagi … Czytaj dalej
Nie od dziś wiadomo, że tradycyjne metody promocji, takie jak reklama w prasie czy ulotki, w coraz większym stopniu ustępują miejsca marketingowi online. Nic … Czytaj dalej
Czy Twoja oferta w e-commerce jest gotowa na zmiany, które przynosi nowe Rozporządzenie GPSR? W grudniu 2024 roku weszły w życie przepisy, które mogą … Czytaj dalej
Bezpieczeństwo danych stało się niezbędnym elementem obecnej komunikacji internetowej. Protokoły HTTP i HTTPS to fundamentalne mechanizmy, które decydują o tym, jak nasze informacje są … Czytaj dalej
Większość najpopularniejszych systemów reklamowych oferuje podobne modele rozliczeń. Zazwyczaj kryją się one pod tajemniczo brzmiącymi skrótami – CPC, CPA, CPL czy CPM. Co oznaczają … Czytaj dalej
Okres świąteczny to wyjątkowy czas, który w e-commerce wiąże się z ogromnym wyzwaniem, ale i szansą na zbudowanie trwałych relacji z klientami. To właśnie … Czytaj dalej
Koniec kwartału lub roku to doskonały czas na to, by przeanalizować wyniki i zrobić podsumowanie ostatnich działań. Poszło całkiem nieźle, lecz mogłoby być jeszcze lepiej? … Czytaj dalej
Zastanawiasz się nad uruchomieniem biznesu e-commerce? Musisz wiedzieć, że samo założenie sklepu internetowego nie równa się niestety z natychmiastową sprzedażą. Wybór platformy, konfiguracje i … Czytaj dalej
Raport Adobe wskazuje, że średnio 40% dochodów firmy generowane jest przez 8% nabywców – klientów powracających. Jak jest w Twojej firmie? Zainwestowałeś w działania … Czytaj dalej
Wyobraź sobie, że kilkoma kliknięciami generujesz dziesiątki artykułów blogowych i innych treści na stronę. Brzmi jak marzenie każdego właściciela biznesu, prawda? ChatGPT i inne … Czytaj dalej