Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Jaki budżet potrzebuje Twoja firma w Google Ads?

Co jeśli okaże się, że odpowiedź na to pytanie brzmi “to zależy”? Dlaczego warto zastanowić się nad wejściem w wirtualny świat marketingu kierowanego do odpowiedniego klienta w odpowiednim czasie? Nie reklamuj się i nie zastanawiaj, ile kosztuje reklama w Google, jeśli chcesz zostać w miejscu ze swoją działalnością. Jeśli natomiast zależy Ci na dalszym rozwoju, … Czytaj dalej

Sprzedaż na LinkedIn – od czego zacząć?

W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych wręcz nieodłącznym ich elementem jest prowadzenie działań sprzedażowych. Social selling jest niezwykle popularnym rozwiązaniem, gdyż usprawnia docieranie do potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani ofertą. Przykładem tego procesu jest np. sprzedaż na LinkedIn – serwisie umożliwiającym budowanie profesjonalnej sieci kontaktów biznesowych. Wiele osób może się zastanawiać, jak sprzedawać przez LinkedIn? … Czytaj dalej

Co to jest Content Experience? Definicja, przykłady i zastosowanie

Content experience, tłumaczony na język polski jako doświadczenie treści, odnosi się do odczuć użytkownika względem dostarczanego contentu. Zagadnienie to nie dotyczy jednak jedynie emocji towarzyszącym odbiorcom – istotny jest także wpływ treści na ich decyzje zakupowe i podejmowane przez nich działania. Content experience, mimo że jest stosunkowo młodym tematem, stanowi ważny element strategii contentowej wielu … Czytaj dalej

Co publikować na LinkedIn?

LinkedIn wyróżnia się na tle innych mediów społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Serwis ten służy bowiem do nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych oraz dzielenia się branżową wiedzą. Odradza się zamieszczania na nim prywatnych zdjęć i wpisów niezwiązanych z karierą zawodową. Z tego też względu wiele osób może zadawać sobie pytanie – co publikować na LinkedIn? W … Czytaj dalej

specjaliści SEO w pracy

Z czego korzystają specjaliści SEO? Narzędzia, które warto znać

Proces optymalizacji strony internetowej pod kątem pozycjonowania jest wymagającym zadaniem. Wynika to z faktu, że zajmuje on sporo czasu i jest bardzo zróżnicowany jeśli chodzi o jego zakres. Niezbędna jest także systematyczność, bez której ciężko uzyskać satysfakcjonujące wyniki. Specjaliści muszą zadbać bowiem o wiele parametrów oraz zmierzyć ich wpływ na daną witrynę. Z pomocą przychodzą … Czytaj dalej

8 kroków dobrego audytu konta Google Ads

Prowadzisz samodzielnie lub z pomocą agencji płatne działania reklamowe w Google a mimo to kampania nie przynosi zamierzonych efektów? Warto zlecić audyt konta Google Ads przez innego specjalistę, który oceni obecną sytuację i zaproponuje zakres ewentualnych zmian wspierających działania marketingowe dla Twojej firmy. W artykule znajdziesz: Co to jest audyt konta Google Ads? Po co … Czytaj dalej

Artykuł blogowy i wpis sponsorowany – najważniejsze różnice i jak je tworzyć

Wpisy na bloga i artykuły sponsorowane są nieodłącznymi elementami działań contentowych większości firm. Pozwalają one m.in. na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, którzy mogą stać się potencjalnymi klientami. Dodatkowo wpisy sponsorowane są świetnym sposobem na pozyskanie linków zewnętrznych. Nie wiesz, czym różnią się od siebie te formy? Zastanawiasz się, czy któraś z nich jest lepsza? … Czytaj dalej

Sezonowość w biznesie – czy to wpływa na pozycjonowanie?

Wśród wielu branż w biznesie można się spotkać często z biznesami, które notują różną popularność w zależności od pory roku, aktualnych trendów czy też zmian prawnych lub legislacyjnych. Takie biznesy można uznać za sezonowe. W tym przypadku nasuwać może się pytanie, czy sezonowe wzrosty sprzedaży wpływają jakoś na proces pozycjonowania? Czy w ogóle pozycjonowanie sezonowych … Czytaj dalej

4 mity na temat Google Ads – obalamy stereotypy

Reklama w Google Ads jest obecnie bardzo popularną formą promowania sklepów i stron internetowych. Niektórzy właściciele witryn nie są jednak do końca przekonani co do jej działania. Wynika to m.in. z wielu mitów krążących wokół kosztów czy skuteczności tego rozwiązania. Przez powszechne powielanie błędnych informacji na temat kampanii Google Ads firmy mogą podchodzić do nich … Czytaj dalej

Sales Navigator – kompletny przewodnik po narzędziu sprzedażowym LinkedIna

Każdy, kto nieco głębiej zainteresował się portalem LinkedIn, słyszał o Sales Navigatorze. Dodatkowe narzędzie na portalu staje się coraz popularniejsze, a twórcy LinkedIna z pewnością to zauważają. W Navigatorze stale pojawiają się nowe funkcje, które zwiększają jego potencjał. LinkedIn z całą mocą przekonuje, że posiadanie abonamentu na Sales Navigatora jest wręcz niezbędne w pracy. Na … Czytaj dalej