Od Użytkownika do Klienta – jak zamienić ruch w sprzedaż podczas Black Friday 2024?
Black Friday i Cyber Monday to dwa niezwykle ważne dni zakupowe dla e-commerce. Dane pokazują, że aż 94,8% Polaków wie, czym jest Black Friday … Czytaj dalej
Opisujemy rozwiązania marketingowe przeznaczone dla sklepów internetowych
Black Friday i Cyber Monday to dwa niezwykle ważne dni zakupowe dla e-commerce. Dane pokazują, że aż 94,8% Polaków wie, czym jest Black Friday … Czytaj dalej
Pinterest to platforma społecznościowa, która w ostatnich latach zyskuje na popularności. Jednak czy wiesz, że może być również potężnym narzędziem w rękach właścicieli sklepów … Czytaj dalej
Rynek handlu elektronicznego stale proponuje kolejne rozwiązania i udogodnienia. Nie inaczej będzie oczywiście w 2024 roku. W najbliższych miesiącach niewątpliwie zaserwowane zostaną nam nowe … Czytaj dalej
Wiele przedsiębiorstw z branży e-commerce mierzy się z brakiem konwersji, który jest poważną barierą dla osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych. Warto zaznaczyć, że problem ten … Czytaj dalej
Porzucone koszyki to sytuacje, w których potencjalni klienci dodają produkty do koszyka zakupowego online, ale nie dokonują ostatecznego zakupu, ponieważ opuszczają stronę przed finalizacją … Czytaj dalej
Jednym z nieodłącznych elementów marketingu internetowego jest różnego rodzaju content. Publikowane w sieci treści są przydatne na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. W zależności … Czytaj dalej
Zadbanie o doświadczenie klienta w e-commerce to nie tylko sposób na osiągnięcie krótkoterminowych celów, ale także ugruntowanie pozycji sklepu na rynku. Aspekt ten ma … Czytaj dalej
Zmieniające się preferencje konsumentów sprawiły, że odpowiednia strategia marketingowa stała się nieodłącznym elementem sukcesu w branży e-commerce. Wybór optymalnego podejścia wymaga jednak dogłębnego zrozumienia … Czytaj dalej
E-commerce, czyli sprzedaż internetowa, jest obecnie niezwykle szybko rozwijającym się rodzajem handlu. Wynika to z faktu, że coraz więcej ludzi korzysta z zakupów online, głównie … Czytaj dalej
Prowadzisz sklep internetowy, jednak nie jesteś zadowolony z poziomu sprzedaży? Chciałbyś skutecznie docierać do szerokiej grupy swoich potencjalnych klientów, jednak nie do końca wiesz jak? … Czytaj dalej
Prowadzisz sklep internetowy, wkładasz w niego wiele wysiłku i starań, a mimo to… sprzedaży brak. Brzmi znajomo? Przychodzimy z pomocą! W dzisiejszym artykule wyjaśniamy, w … Czytaj dalej
Opis produktu jest jedną z ważniejszych kwestii, która zadecydować może o tym, czy użytkownik skorzysta z oferty Twojego sklepu. Nie jest to jednak jego jedyna … Czytaj dalej