Co powinien zawierać dobry opis produktu w sklepie internetowym?
Opis produktu jest jedną z ważniejszych kwestii, która zadecydować może o tym, czy użytkownik skorzysta z oferty Twojego sklepu. Nie jest to jednak jego jedyna … Czytaj dalej
Opis produktu jest jedną z ważniejszych kwestii, która zadecydować może o tym, czy użytkownik skorzysta z oferty Twojego sklepu. Nie jest to jednak jego jedyna … Czytaj dalej
Link building jest wręcz niezbędnym elementem wchodzącym w skład strategii SEO off-site. Wynika to z faktu, że przynieść może ogromne korzyści – w tym pożądany … Czytaj dalej
Przed nami nowa aktualizacja algorytmu Google: Helpful Content. Kolejna z paczki aktualizacji Google wspierająca treści publikowane w internecie bardziej pod człowieka, aniżeli pod robota Google. … Czytaj dalej
Co jeśli okaże się, że odpowiedź na to pytanie brzmi “to zależy”? Dlaczego warto zastanowić się nad wejściem w wirtualny świat marketingu kierowanego do odpowiedniego … Czytaj dalej
W dobie wszechobecnych mediów społecznościowych wręcz nieodłącznym ich elementem jest prowadzenie działań sprzedażowych. Social selling jest niezwykle popularnym rozwiązaniem, gdyż usprawnia docieranie do potencjalnych klientów, … Czytaj dalej
Content experience, tłumaczony na język polski jako doświadczenie treści, odnosi się do odczuć użytkownika względem dostarczanego contentu. Zagadnienie to nie dotyczy jednak jedynie emocji towarzyszącym … Czytaj dalej
LinkedIn wyróżnia się na tle innych mediów społecznościowych takich jak Facebook czy Twitter. Serwis ten służy bowiem do nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych oraz dzielenia się branżową … Czytaj dalej
Proces optymalizacji strony internetowej pod kątem pozycjonowania jest wymagającym zadaniem. Wynika to z faktu, że zajmuje on sporo czasu i jest bardzo zróżnicowany jeśli chodzi … Czytaj dalej
Prowadzisz samodzielnie lub z pomocą agencji płatne działania reklamowe w Google, a mimo to kampania nie przynosi zamierzonych efektów? Warto zlecić audyt konta Google Ads … Czytaj dalej
Wpisy na bloga i artykuły sponsorowane są nieodłącznymi elementami działań contentowych większości firm. Pozwalają one m.in. na dotarcie do szerszej grupy odbiorców, którzy mogą stać … Czytaj dalej
Wśród wielu branż można się spotkać często z biznesami, które notują różną popularność w zależności od pory roku, aktualnych trendów czy też zmian prawnych lub … Czytaj dalej
Każdy, kto nieco głębiej zainteresował się portalem LinkedIn, słyszał o Sales Navigatorze. Dodatkowe narzędzie na portalu staje się coraz popularniejsze, a twórcy LinkedIna z pewnością … Czytaj dalej
LinkedIn to dynamiczny portal. Coraz częściej zaskakuje aktywnych użytkowników nowościami. Większość usprawnień jest wprowadzana bez zapowiedzi i “po cichu”. Niemal o każdej nowej funkcjonalności dowiadujemy … Czytaj dalej
Wiele osób rozpoczynających działalność marketingową w internecie zastanawia się nad tym, od czego zacząć promowanie swojego biznesu w skali lokalnej. Jak sprawić, by Twoja firma … Czytaj dalej
Strona bez tekstu nie należy do grona przyjaciół algorytmu wyszukiwarki Google. Warto więc zadbać o to, by treść na stronie internetowej była wartościowa – co … Czytaj dalej
Ostatnio w kilku słowach opisywałem, jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn. Kolejnym miejscem, w którym można zaprezentować informacje na temat prowadzonej działalności i jej … Czytaj dalej
Posiadasz profil osobisty lub profil firmowy na LinkedIn, lecz nie wiesz, jak przyciągnąć uwagę klientów lub rekruterów? Zacznij od uzupełnienia profilu osobistego! Jak profesjonalnie … Czytaj dalej
Landing page to narzędzie sprzedażowe (zarówno produktów, jak i usług) lub doskonały sposób na to, by skłonić odbiorców do podejmowania konkretnych działań (np. zapisanie się … Czytaj dalej
Rozwój branży marketingu internetowego umożliwił nadanie działaniom reklamowym zupełnie nowego wymiaru. Nie powiela ona wyłącznie tradycyjnych form reklamy, a przenosi to, co zostało sprawdzone i … Czytaj dalej