Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Profesjonalny profil firmowy Linkedin – jak stworzyć?

Ostatnio w kilku słowach opisywałem, jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn. Kolejnym miejscem, w którym można zaprezentować informacje na temat prowadzonej działalności i jej specjalizacji jest profil firmowy na LinkedIn. Odpowiednio uzupełniony profil firmowy może pełnić podobną funkcję, co strona internetowa – z tą różnicą, że nie musisz opłacać hostingu i domeny. Profil firmowy … Czytaj dalej

Jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn?

Posiadasz profil osobisty lub profil firmowy na LinkedIn, lecz nie wiesz, jak przyciągnąć uwagę klientów lub rekruterów? Zacznij od uzupełnienia profilu osobistego!   Jak profesjonalnie uzupełnić profil osobisty na LinkedIn? Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a LinkedIn to medium, które cieszy się rosnącym zaufaniem wśród internautów. Poprawnie uzupełniony profil osobisty pozwoli Ci zaprezentować się … Czytaj dalej

Landing page – co to jest i z czego się składa?

Landing page to narzędzie sprzedażowe (zarówno produktów, jak i usług) lub doskonały sposób na to, by skłonić odbiorców do podejmowania konkretnych działań (np. zapisanie się do newslettera lub na spotkanie/webinar). Biorąc jednak pod uwagę, że mamy zaledwie kilka sekund na zwrócenie uwagi czytelników, warto pamiętać o kilku niezbędnych elementach. Sprawdź, czego nie może zabraknąć na … Czytaj dalej

Laptop, kubek i notatnik z brandingiem firmy Vilaro - Marketing z inicjatywą.

Rodzaje reklamy internetowej – czyli jak się promować, aby nas zauważono?

Rozwój branży marketingu internetowego umożliwił nadanie działaniom reklamowym zupełnie nowego wymiaru. Nie powiela ona wyłącznie tradycyjnych form reklamy, a przenosi to, co zostało sprawdzone i jest w stanie zagwarantować zadowalające efekty do wirtualnej rzeczywistości – oferując coraz to nowsze narzędzia do promocji produktów i usług. Marketing internetowy to silna broń reklamy XXI wieku. Sięga po … Czytaj dalej