Keyword stuffing – czyli jak NIE używać słów kluczowych
Słowa kluczowe to podstawa optymalizacji SEO, prawda? Im więcej, tym lepiej – tak przynajmniej myślało wielu specjalistów jeszcze kilkanaście lat temu. Upychanie słów kluczowych … Czytaj dalej
Słowa kluczowe to podstawa optymalizacji SEO, prawda? Im więcej, tym lepiej – tak przynajmniej myślało wielu specjalistów jeszcze kilkanaście lat temu. Upychanie słów kluczowych … Czytaj dalej
Prowadzisz lokalną firmę? Jesteś otwarty na klientów, wielu z nich codziennie mija Twoje drzwi, a nawet „potyka się” o Twoją reklamę. Jednak klientów jest … Czytaj dalej
Pinterest to platforma społecznościowa, która w ostatnich latach zyskuje na popularności. Jednak czy wiesz, że może być również potężnym narzędziem w rękach właścicieli sklepów … Czytaj dalej
Czy zdarza Ci się, że pomysły na nowe wpisy blogowe uciekają, gdy tylko siadasz do pisania? Pustka w głowie potrafi skutecznie zniechęcić do tworzenia … Czytaj dalej
Obecnie tworzenie baz klientów jest prostsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki wsparciu dedykowanych narzędzi, takich jak systemy CRM (Customer Relationship Management), platformy do automatyzacji marketingu … Czytaj dalej
Reklama w Google Ads jest obecnie bardzo popularną formą promowania sklepów i stron internetowych. Niektórzy właściciele witryn nie są jednak do końca przekonani co do … Czytaj dalej
Platforma reklamowa Google Ads znana jest z kompleksowych rozwiązań. System oferuje różne formaty reklam, które można dostosować do indywidualnych potrzeb i celów marketingowych. Jeśli … Czytaj dalej
Według badań, średnio około 20% połączeń przychodzących do firm pozostaje nieodebranych. Nieodebrane połączenia mogą kosztować firmę setki, a nawet tysiące złotych rocznie na utraconych … Czytaj dalej
28 marca ekipa Vilaro miała przyjemność uczestniczyć w kolejnej edycji konferencji Kulturalnie o SEO. Wydarzenie odbyło się na deskach warszawskiego teatru Scena Relax. Tegoroczna … Czytaj dalej
Google Analytics 4 jest obecnie jednym z najpopularniejszych narzędzi analitycznych. Pozwala m.in. na bieżące analizowanie czynności wykonywanych przez osoby odwiedzające stronę. W GA4 znajdziesz … Czytaj dalej
Zastanawiasz się nad skorzystaniem z zewnętrznego wsparcia w obszarze SEO? Nie jesteś sam – wiele firm decyduje się na outsourcing usług marketingowych (głównie ze … Czytaj dalej
Nadszedł wyczekiwany przez wiele osób moment – pierwsze aktualizacje Google w 2024 roku! Tym razem na celowniku znalazł się rdzeń wyszukiwarki oraz zasady dotyczące … Czytaj dalej
W przypadku współpracy z agencją marketingową niezbędne jest przekazanie dostępów do wykorzystywanych narzędzi. Jednym z nich jest właśnie Google Search Console. Poniżej wyjaśniamy, jak … Czytaj dalej
Popyt na usługi księgowe stale rośnie. Nic dziwnego – w Polsce powstaje wiele nowych firm, które poszukują wsparcia w tym obszarze. Prowadzisz biuro rachunkowe … Czytaj dalej
Wcześniej, przed rozwinięciem technologii internetowej, marketingowcy musieli polegać głównie na swojej intuicji. Decyzje biznesowe podejmowali często na podstawie niedokładnych informacji i własnego przeczucia. Było … Czytaj dalej
Marketing i komunikacja to dwa pojęcia, które w dużej mierze się uzupełniają. Ciężko bowiem wyobrazić sobie całkowicie oddzielne funkcjonowanie obu tych obszarów. Komunikacja jest … Czytaj dalej
Naturalnym krokiem w rozwoju wielu firm jest skorzystanie ze wsparcia zewnętrznych specjalistów. Jednym z obszarów, który często podlega outsourcingowi, są usługi marketingowe. To zrozumiałe … Czytaj dalej
Do marca 2024 roku każda strona internetowa korzystająca z usług Google zobowiązana była do wprowadzenia nowej wersji Consent Mode. Jest to szczególnie istotne w … Czytaj dalej
Szukasz sposobu na zwiększenie liczby czytelników swojego bloga? A może chcesz, aby Twoje e-booki i case studies docierały do szerszego grona odbiorców? W takim … Czytaj dalej
Rynek handlu elektronicznego stale proponuje kolejne rozwiązania i udogodnienia. Nie inaczej będzie oczywiście w 2024 roku. W najbliższych miesiącach niewątpliwie zaserwowane zostaną nam nowe … Czytaj dalej
Pozycjonujesz samodzielnie swoją stronę internetową i nie wiesz, jak ocenić efekty? A może prowadzisz kampanię reklamową i zastanawiasz się, co oznaczają poszczególne wskaźniki? Mierzenie … Czytaj dalej
Czy zdarzyło Ci się kiedyś otworzyć stronę na telefonie i natknąć się na tekst, którego nie dało się odczytać? A może grafiki wyglądały jak … Czytaj dalej
Posiadasz konto GA4 i nie wiesz, jak udzielić dostęp innemu użytkownikowi? Jest to częsty problem, szczególnie w przypadku współpracy z zewnętrznymi specjalistami. Poniżej znajdziesz … Czytaj dalej
WordPress jest najpopularniejszym systemem CMS na całym świecie. Wynika to m.in. z jego uniwersalności i prostoty. Na WordPressie prowadzić można bowiem zarówno zwykłą stronę, … Czytaj dalej
Firma Google niewątpliwie słynie z innowacyjnego myślenia i stałego wdrażania nowości. Nie inaczej oczywiście upłynął rok 2023 – który zdecydowanie zapisze się jako okres … Czytaj dalej
Wiele przedsiębiorstw z branży e-commerce mierzy się z brakiem konwersji, który jest poważną barierą dla osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych. Warto zaznaczyć, że problem ten … Czytaj dalej
Google Ads jest niezwykle elastycznym systemem reklamowym. Pozwala na promocję biznesów o różnym zasięgu – zarówno tych krajowych, jak i tych działających na mniejszą … Czytaj dalej
Treść zalicza się do podstawowych elementów każdej strony internetowej – jest to dla wszystkich jasne. Mniej oczywistym może być jednak to, że nie powinna … Czytaj dalej
Jednym z najważniejszych narzędzi marketingu internetowego jest obecnie bez wątpienia system reklamowy Google Ads. Ta potężna platforma umożliwia firmom skuteczne dotarcie do docelowej grupy … Czytaj dalej
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego niektóre firmy osiągają spektakularne wyniki, podczas gdy inne ledwo utrzymują się na rynku? W wielu przypadkach czynnikiem decydującym jest … Czytaj dalej