Blog

Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem

Jak sprzedawać za pomocą mediów społecznościowych? Social selling w pigułce

Skuteczna sprzedaż w social mediach jest jak najbardziej możliwa. Różnego rodzaju portale społecznościowe dają bowiem szansę na docieranie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Jednak aby cieszyć się wysokimi wynikami, potrzebne jest przygotowanie odpowiedniej strategii działania. Z pomocą przychodzi social selling. Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat efektywnej sprzedaży poprzez media społecznościowe? Zastanawiasz się, od czego … Czytaj dalej

Pierwsze kroki z Google Analytics 4

Google Analytics jest niezwykle popularnym narzędziem przeznaczonym do prowadzenia analityki internetowej. W związku z tym ogłoszenie jego nowej wersji wywołało niemałe poruszenie wśród specjalistów wykorzystujących go w codziennej pracy. Poznaj bliżej Google Analytics 4 (GA4)! W dzisiejszym artykule zebraliśmy podstawowe informacje na temat najważniejszych zmian, których spodziewać możesz się w nowym narzędziu GA4. Dowiedz się … Czytaj dalej

Czym jest duplikacja treści i jak jej unikać?

Na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce składa się wiele czynników. Niestety jej widoczność może ulec szybkiemu pogorszeniu nawet przez błędy popełnione nieświadomie. Jednym z nich może być właśnie duplikacja treści, która znacząco wpływa na jakość i postrzeganie Twojej witryny zarówno przez roboty Google, jak i samych użytkowników. Chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat negatywnych skutków … Czytaj dalej

Algorytmy Google – jak działają i jaki wpływ mają na Twoją stronę?

Wyszukiwarka Google jest wielkim mechanizmem, który umożliwia użytkownikom docieranie do masy źródeł i stron internetowych. Jednak aby korzystanie z niej przebiegało sprawnie i wygodnie, wymagane było wprowadzenie odpowiedniego systemu, dzięki któremu zapanowałby w niej porządek. Mowa właśnie o algorytmie Google. Dlaczego jest on tak ważny? Bez odpowiednich algorytmów system wyszukiwania nie mógłby bowiem ustalać konkretnego … Czytaj dalej

Artykuł generujący ruch z Google – jak go napisać?

Tworzysz artykuły, jednak generują one znikomy ruch? Chciałbyś, aby Twoje treści docierały do odpowiednich użytkowników? Jeśli Twoja odpowiedź brzmi twierdząco na chociaż jedno z tych pytań, oznacza to, że ten artykuł jest właśnie dla Ciebie! Zebraliśmy w nim dawkę najważniejszych informacji i wskazówek dotyczących przygotowywania artykułów, które pokocha zarówno Google, jak i użytkownicy. Sprawdź koniecznie, … Czytaj dalej

Jak przygotować elastyczną reklamę displayową w Google Ads?

Reklamy w sieci ulegają stałym zmianom. Wynika to m.in. z faktu, że co jakiś czas pojawiają się coraz nowsze i skuteczniejsze metody docierania do potencjalnych klientów. Jednym z takich rozwiązań jest elastyczna reklama displayowa oferowana przez Google Ads, którą chcemy dzisiaj bardziej omówić. Google wypuściło ten typ reklam w 2018 roku, jednak zdążył on już … Czytaj dalej

Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę na LinkedIn?

Jak już wspominaliśmy w jednym z naszych poprzednich artykułów, LinkedIn jest platformą z wysokim potencjałem na generowanie jakościowych leadów. To właśnie z pozyskiwaniem nowych klientów wiąże się bezpośrednio rozwój i rozrastanie firmy. W takiej sytuacji wystąpić może niekiedy potrzeba zwiększenia zespołu pracowników. Tu z pomocą przychodzi… również LinkedIn. Stanowi on bowiem idealne miejsce na przeprowadzenie … Czytaj dalej

SXO – czym wyróżnia się synergia UX i SEO? 

Search Experience Optimization, czyli połączenie User Experience i SEO, jest aktualnie jednym z popularniejszych rozwiązań w zakresie marketingu internetowego. Z czego to wynika? SXO stanowi doskonały sposób na dotarcie do nowych klientów przy jednoczesnym uwzględnieniu ich potrzeb i wymagań. Poprawne stosowanie założeń SXO przynieść może Twojej stronie internetowej również wiele innych korzyści. Dzięki synergii dwóch … Czytaj dalej

Jak przeprowadzić kompletną analizę słów kluczowych? 

Jednym z nieodłącznych elementów poprawnie prowadzonego procesu pozycjonowania witryny jest zamieszczana na niej treść. Warunkiem koniecznym jest jej odpowiednie przygotowanie – byle jakie teksty będą miały raczej niewielki wpływ na wzrost pozycji w wyszukiwarce. W związku z tym niezwykle ważną czynnością jest przeprowadzenie analizy słów kluczowych, na podstawie której możliwe jest napisanie właściwych treści. Zastanawiasz … Czytaj dalej

8 powodów, przez które reklamy na Facebooku są nieefektywne i jak ich uniknąć

Reklamowanie na Facebook Ads jest jedną z najskuteczniejszych form promowania usług i produktów w mediach społecznościowych. Odpowiednio dobrana reklama pozwala bowiem na maksymalizację ekspozycji marki, dostarczenie pożądanych leadów oraz generowanie przychodów. Istnieje jednak wiele powodów, przez które reklamy na Facebooku mogą być nieefektywne. Dlatego właśnie teraz dowiesz się, co może być tego przyczyną i w … Czytaj dalej