Google Consent Mode v2 – jakie zmiany czekają Twoją stronę w 2024?
Do marca 2024 roku każda strona internetowa korzystająca z usług Google zobowiązana była do wprowadzenia nowej wersji Consent Mode. Jest to szczególnie istotne w … Czytaj dalej
Do marca 2024 roku każda strona internetowa korzystająca z usług Google zobowiązana była do wprowadzenia nowej wersji Consent Mode. Jest to szczególnie istotne w … Czytaj dalej
Szukasz sposobu na zwiększenie liczby czytelników swojego bloga? A może chcesz, aby Twoje e-booki i case studies docierały do szerszego grona odbiorców? W takim … Czytaj dalej
Rynek handlu elektronicznego stale proponuje kolejne rozwiązania i udogodnienia. Nie inaczej będzie oczywiście w 2024 roku. W najbliższych miesiącach niewątpliwie zaserwowane zostaną nam nowe … Czytaj dalej
Pozycjonujesz samodzielnie swoją stronę internetową i nie wiesz, jak ocenić efekty? A może prowadzisz kampanię reklamową i zastanawiasz się, co oznaczają poszczególne wskaźniki? Mierzenie … Czytaj dalej
Czy zdarzyło Ci się kiedyś otworzyć stronę na telefonie i natknąć się na tekst, którego nie dało się odczytać? A może grafiki wyglądały jak … Czytaj dalej
Posiadasz konto GA4 i nie wiesz, jak udzielić dostęp innemu użytkownikowi? Jest to częsty problem, szczególnie w przypadku współpracy z zewnętrznymi specjalistami. Poniżej znajdziesz … Czytaj dalej
WordPress jest najpopularniejszym systemem CMS na całym świecie. Wynika to m.in. z jego uniwersalności i prostoty. Na WordPressie prowadzić można bowiem zarówno zwykłą stronę, … Czytaj dalej
Firma Google niewątpliwie słynie z innowacyjnego myślenia i stałego wdrażania nowości. Nie inaczej oczywiście upłynął rok 2023 – który zdecydowanie zapisze się jako okres … Czytaj dalej
Wiele przedsiębiorstw z branży e-commerce mierzy się z brakiem konwersji, który jest poważną barierą dla osiągnięcia zamierzonych celów biznesowych. Warto zaznaczyć, że problem ten … Czytaj dalej
Google Ads jest niezwykle elastycznym systemem reklamowym. Pozwala na promocję biznesów o różnym zasięgu – zarówno tych krajowych, jak i tych działających na mniejszą … Czytaj dalej
Treść zalicza się do podstawowych elementów każdej strony internetowej – jest to dla wszystkich jasne. Mniej oczywistym może być jednak to, że nie powinna … Czytaj dalej
Jednym z najważniejszych narzędzi marketingu internetowego jest obecnie bez wątpienia system reklamowy Google Ads. Ta potężna platforma umożliwia firmom skuteczne dotarcie do docelowej grupy … Czytaj dalej
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, dlaczego niektóre firmy osiągają spektakularne wyniki, podczas gdy inne ledwo utrzymują się na rynku? W wielu przypadkach czynnikiem decydującym jest … Czytaj dalej
Przedstawiamy nasz poradnik, z którego dowiesz się, jak krok po kroku w prosty sposób przyznać, usunąć i zedytować dostęp do swojego konta Google Ads. … Czytaj dalej
Co roku na przełomie listopada i grudnia możemy obserwować, jak różne marki udostępniają materiały promocyjne utrzymane w świątecznym klimacie. Poprzez kreatywne spoty chcą one … Czytaj dalej
Wyszukiwarka Google udostępnia wiele przydatnych narzędzi, które pozwalają na zwiększanie widoczności firmy w internecie. Jednym z nich jest Profil Firmy w Google (wizytówka Google/Google … Czytaj dalej
Każda interakcja online stanowi szansę na przekształcenie użytkownika odwiedzającego Twoją stronę w klienta. Z tego też względu jedno pojęcie nabiera szczególnego znaczenia – jest … Czytaj dalej
Budowanie widoczności w Google to złożony i czasochłonny proces. Wymaga teoretycznej wiedzy połączonej z praktycznymi umiejętnościami. Wiele osób sięga więc po pomoc profesjonalistów, którzy … Czytaj dalej
Zastanawiasz się, czy pozycjonowanie sprawdzi się w przypadku Twojej strony internetowej? Uważasz, że Twoja branża jest zbyt specyficzna? Rozwiewamy więc wątpliwości – SEO jest … Czytaj dalej
Na naszym blogu poruszyliśmy jakiś czas temu temat inbound marketingu – strategii, w której to klient samodzielnie odnajduje daną markę i zapoznaje się z … Czytaj dalej
Czy zastanawiałeś się, dlaczego Google Ads jest narzędziem, które od lat przyciąga uwagę marketerów i przedsiębiorców na całym świecie? Prawdopodobnie dlatego, że jest to … Czytaj dalej
Mamy początek nowego miesiąca, jednak Google nie daje nam odetchnąć. Firma ogłosiła listopadową aktualizację swojego głównego rdzenia! November Core Update to już czwarta tego … Czytaj dalej
Nie od dziś wiadomo, że w słowach, którymi się posługujemy, kryje się wielka siła. Język jest w końcu podstawowym narzędziem naszej codziennej komunikacji. Bez … Czytaj dalej
Codziennie jesteśmy bombardowani z wielu stron masą komunikatów i przekazów reklamowych. Czy wiesz, że niektórych reklam możesz nawet nie być świadomy? To właśnie reklama … Czytaj dalej
Google rozpoczęło październik aż dwoma aktualizacjami! October 2023 Spam Update i October 2023 Core Update ogłoszone zostały zaledwie dzień po dniu. Na ich pełne … Czytaj dalej
Każda firma, niezależnie od branży czy wielkości, potrzebuje odpowiednich działań promocyjnych. To właśnie dzięki nim możliwe jest skuteczne docieranie do klientów, a także wyróżnienie … Czytaj dalej
Budowanie widoczności strony w ramach procesu pozycjonowania jest ściśle powiązane ze stałą pracą nad witryną. Prowadzona optymalizacja wymaga często rozbudowy strony, aktualizacji struktury czy … Czytaj dalej
Podczas tworzenia kampanii w Google Ads każdy reklamodawca staje przed wyborem dotyczącym lokalizacji docelowej dla swoich odbiorców. Najczęściej wybieraną opcją jest obszar całej Polski, … Czytaj dalej
Reklamy Google Ads to potężne narzędzie marketingowe, które umożliwia firmom szybkie dotarcie do swojej docelowej grupy odbiorców. Jednak czasem zdarzają się nietypowe sytuacje, które … Czytaj dalej
Dywersyfikacja definiowana jest jako różnicowanie, rozszerzanie czy urozmaicanie. To właśnie te słowa bardzo dobrze oddają, jak firmy powinny planować i postrzegać swoje działania marketingowe. … Czytaj dalej